Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: tylne łożysko
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witam
coś mi tam huczy z tyłu i nie wiem czy:
tam jest łożysko do wymiany czy całą piasta ?
ale chyba łożysko, tak mi sie wydaje
witam
rozkrec piaste,wyczysc, naloz towotu izkrec z powrotem,ja tak mialem przy fiescie,dobrze ogladnij lozyska czy nie sa gdzies pekniete i czy niema rdzy
o ile łożysko jest rozbieralne znaczy sie jest na baryłkach tzw stożkowe. Przyznam sie ze nie mialem jeszcze stycznosci tam zagladac i jesli wystepuje jako calośc z piasta to tylko wymiana wchodzi w gre raczej.
no włąsnie
ale co mam kupuc ?
łożysko czy całą piastę z łożyskiem
o to sie pytam.

kolego Ryju - ja nie stosuje półśrodków, cos się kwalifikuje to to wymieniam.
Kolego według mnie podjedź do najbliższego sklepu motoryzacyjnego podaj dokładny model auta i powiedzą Tobie czy masz piastę całą do wymiany czy samo łożysko, tak będzie najłatwiej i najszybciej Wink
czyli wymienne samo lozysko. Z jednej strony to dobrze bo mniej bedzie kosztowało łożysko jak piasta ale za to pewnie trzeba wyciagac wahacz lub zwrotnice( chodzi o przód) by dokonac wymiany elementu.
Kup dobrej marki to łożysko. SKF, FAG lub Timken.
Jak rozbierzesz łożysko nakulkach nie powinno być wrzerów i nie powinny mieć przebarwień tz nie powinny wglądać jak przegrana stal .
Jak będziesz miał któryś z tych objawów to łożyska wywal.
y nie byank wywale łozysko, niewazne jakie bank wywalę, niewazne jakie by nie było .
W czerwcu wymieniałem łożysko z tyłu też mi huczało w środku było juz tak głośno że przy 120km/h trzeba było podniesionym głosem mówić .
Prosta robota ale licz się z tym że będziesz musiał się dobrze młotkiem namachac żeby je wybić.
Stron: 1 2
Przekierowanie