Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: wymiana wkladki zamka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
hej hej

prosze o pomoc jak wyjac wkladke z zamka z drzwi pasazera.musze zaniesc do slusarza zaeby mi dorobil kluczyk na podstawie wkladki...moze jakis link do filmiku albo dokladny opis ktos ma?bede wdzieczny za pomoc.
juz rozwiercilam zamek bo mialem zamkniete auto i zgubione kluczyki...teraz kolejny etap..

i jeszcze jedno pytanie ,chcialem zeby slusarz do robil kluczyk na podstawie zamka ,a serwis aso zakodowal kluczyk. tylko od kogo moge ta czesc kluczyka , ta pastylke od immobilisera kupic,od slusarza czy z allegro czy z aso?w serwisie za zakodowanie kluczyka 200 zl chca.
Spróbuj kupić całą stacyjkę z pętlą imo i kluczykami, oraz z wkładkami do drzwi. W kluczykach będziesz miał kostki imo. Wymienisz wkładki, zakodujesz kluczyki i na tym zakończysz całą historię. Pozdrawiam Janusz
Otwierając drzwi od boku jest jak dobrze pamiętam okienko. Tam luzujesz śrubokrętem chyba na torx śrubkę ( nie odkrecasz tylko luzujesz czyli obrót jeden, dwa). Wtedy wychodzi wkładka. Pastylkę immo to kupisz na allegro ale musisz się pojawić w ASO by ecm przyuczyli na rozpoznawanie tych pastylek immobilisera. Czyli tak naprawdę nie programuje się kluczy tylko auto się programuje by dany klucz rozpoznawało jako swoje. Wkładkę to musisz oczewiscie wyciągnąć ta dobra nie rozwaloną, rozwiercona.
wielkie dzieki za lorady,co ja bym bez was..

prsymierzam sie do opcji z wyjeciem wkladki, to chyba nie bedzie takue trudne. ale dalej nie kumam co dalej,pogubilem sieWink
wymontuje wkkadke i slusarz mize na tej podstawie dorobić mi albo zamek mechaniczny ,chyba ze przywiozę puszke immobilisera ,co juz calkuem nie wiem jak zrobuc, to wtedy zakoduje kluczyk

a jakbym chcial skorzystac z serwisu zeby zakodowali to co mam zrobic,tak po kolei;)wyjąć wkladke,slusarz dorobi mechaniczny kkuczyk, kupic może u niego? moze na allegro pastylke i z tym do serwisu?a ten kluczyk co on dorobi to bedzie mial miejsce na pastylke czy musze uprzedzic ze taki chce?
no a potem co z centralnym,co z pilotem ..

wybaczcie jesli pytania sa debilne...
Słuchaj. Żadna puszkę immo. Inne vagi typu golf itp mają tak: kluczyk z pastylka immo, komputer silnika w którym też jest zawarte immo , licznik w którym też jest zawarte immo. Sga maja immo w komputerze silnika, puszce immo i w kluczyku. Programujesz te trzy rzeczy razem jednocześnie.
Wszystko zależy od tego co ci ten klucznik zaoferuje. Sam klucz jako przedmiot może być z zamiennika powiedzmy za 50 zł sama surówka. Może też być ori vagowski kluczyk z pilotem i pastylka immo. Napewno dużo droższy jak zamiennik jeśli mowa o nowym. Przedstaw mu sytuację co i jak, jaki masz problem i nie stój przy nim jak manekin. Dopytaj, zagadają, jaka cena za co itd. Ja ci.mowilem najszybciej i najtaniej to zamki z grotem z używki, a immo wyłączyć i po temacie. Tylko teraz nie wiem jak ma się sprawa wyłączenia tego immo bo logiczne jest że trzeba w ecm silnika to wyłączyć . Tylko że w golfie jak to się zrobiło to silnik ładnie odpalał ale licznik zgłaszał problem bo on też tam bral udział. W sga nie wiem czy puszka immo nie będzie coś siać ale chyba nie powinna. Napewno auto odpali i pojedzie. Centralnym na pilota radiowego to bym się póki co nie przejmował.
Robisz programowo w ecu immo off i już, nic nie „sieje”.
Tak też mi się wydawało bo tu licznik nie ma nic do rzeczy.
no mowili zeby za zegarami wyjac ten immobilizer. wolalbym nie gmerac tam tylko do serwisu dac zeby zakodowali kluczyki


speca co by wylaczyl immobilizer trudno u mnie znalezc..
nie wiem czy pomoge ale cos takie znalazlem w netcie emulator immo
dzieki a jak dziala ten emulator i czy samodzielnie mozna to zamontowac?czy to na stale sie wylacza?
Przekierowanie