Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Jak wymienić drążek kierowniczy?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Jak wymienić drążek kierowniczy? Nie końcówkę drążka.
Już wiem ze jest specjalny przyrząd, ale jak zdjąć wewnętrzną opaskę osłony ?
Dostęp kiepski? Srubsztykiem podważają to się rozepnie.
Wewnetrzna opaska wygląda na plastikową. Obcęgami można rozprawić się z główką opaski, od strony koła. Oczywiście potrzebna będzie nowa opaska.
Może ktoś już tam zaglądał bo dość często potem zapinają trytkami.
Wewnetrzna opaska to taka solidniejsza trytytka fi 57.
Faktycznie płaski wkrętak + nożyk sprawdziły się najlepiej.
Dobrze jest mieć w zanadrzu nową osłonę bo tak jak u mnie może okazać się że jest uszkodzona , czego nie bylo widać. Ja nie byłem przygotowany dlatego też składanie muszę odłożyć do jutra.
Raczej nie bo takiej trytytki jeszcze nie widziałem - solidna
Ale w viki C kilka razy wymieniałem to nie ma opcji by to inaczej zapiąć jak trytka. Troszkę daj smaru na tą kulke pod tą osłona. Vagi tak z tymi drążkami nie miewają problemów ale ople to masakra jakaś.
Tutaj luz był ledwo wyczuwalny na szarpaku.
Na przegladzie pokazano mi jak duże luzy te auta mają na poduszkach amortyzatorów . Diagnista złapał za wiszące koło ( od góry i od dołu) i ruszył nim po kilka centymetrów . Wymieniam więc poduszki i łożyska amortyzatorów, a drążek przy okazji.
Przecie wiszące koło zawsze ma luz na poduszce. Nawet w aucie z salonu.
(06-12-2019 21:20)tacini napisał(a): [ -> ]Tutaj luz był ledwo wyczuwalny na szarpaku.
Na przegladzie pokazano mi jak duże luzy te auta mają na poduszkach amortyzatorów . Diagnista złapał za wiszące koło ( od góry i od dołu) i ruszył nim po kilka centymetrów . Wymieniam więc poduszki i łożyska amortyzatorów, a drążek przy okazji.

Zmień diagnoste....
Stron: 1 2
Przekierowanie