Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Coś z prądem... pomocy!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Trochę mnie to zaskoczyło bo jestem właśnie w zakopcu na wakacjach, a szaran mi zaczął świrować - objawiło się to tym, że zapaliła się kontrolka ESP (jak zjechałem do Maka podczas podróży), a potem zauważyłem, że nie działa mi radio, oraz nie mam podtrzymania prądu w licznikach, w sensie takim, że jak wyłączę kluczyk to wszystko na licznikach mi gaśnie, resetuje się przebieg dzienny, zegarek, tak jakby nie miał podtrzymania, a przy włączeniu zapłonu liczniki się "kalibrują". Także, co dziwne, był też problem z otwarciem klapki paliwa, bolec nie do końca chciał się schować. Za którymś razem w końcu się udało - zamknij/otwórz z pilota kilka razy.

Wygląda na to, ze gdzieś nie dostaje prądu, czy mógłby ktoś, obeznany w elektryce tego wynalazku, podpowiedzieć mi, gdzie zajrzeć? Co sprawdzić ?
Help... O tyle dobrze, że odpala i jeździ... ale nie wiem jak długo, bo trzeba dojechać jeszcze z powrotem 500km...

Ps. Sharan 2002 ATM +LPG
Ktoś już to przerabiał. I chyba spalony bezpiecznik był za to odpowiedzialny.
(18-08-2019 22:50)rodzynek napisał(a): [ -> ]Ktoś już to przerabiał. I chyba spalony bezpiecznik był za to odpowiedzialny.

nie kojarzysz może który to temat był ? Jutro będę sprawdzał bezpieczniki po kolei, ale kurła , dostęp do nich jest chusteczkowy :/ a bez multimetra jestem... a tak się zastanawiałem , czy brać zestaw ratunkowy na podróż czy nie...
Piszą o 19 i 30 lub 31:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...ht=Dzienny

Mam nadzieję, że pomoże.
Na początek sprawdziłbym bezpieczniki główne przy akumulatorze, ponieważ dużo rzeczy na raz świruje.
[Obrazek: attachment.php?aid=1513]
Opis tutaj:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...piecznikow
Zdobądź jakiś multimetr, pomiar prądu to podstawa.
Dziękuję Wam wszystkim za pomoc, wróciłem z wakacji i od razu multimetr w rękę - od razu jasność nastała.

Winien był bezpiecznik nr 32 - 5A , odpowiada za zasilanie niektórych funkcji wewnątrz auta, m.in. za czujnik kąta skrętu kierownicy w aucie, stąd błąd ESP na licznikach. Co nie działało - zamykanie drzwi i klapki wlewu paliwa (nie wszystkie się zamykały i klapka się blokowała), podtrzymanie pamięci licznika, radioodtwarzacz...
Tak że ten, z dużej chmury mały deszcz.
Dzięki wszystkim i szerokości!
Przekierowanie