03-08-2019, 22:11
Czesc
Pacjent to Sharan 4motion 1.9TDI 2002 rok. Fabrycznie siedzial AUY, teraz ARL. Zrobione 250koni/510niutow.
Samochod od 30-40tysiecy km jezdzi bezblednie. Ostatnio, sporadycznie, zaczal gorzej odpalac. Raz trzeba bylo dlugo krecic, raz wystarczylo standardowe pol obrotu. Ostatnio problem sie nasili - potrafil dlugo krecic i nie odpalic, albo dlugo krecic, odpalic i zgasnac. Zdarzylo mu sie tez pare razy "czknac w czasie jazdy".
Vcds wywalil blad 19463 - camshaft position sensor no signal - intermittent. Wymienilem czujnik - dalej to samo. Na czujniku napiecie jest, masa z ECU dochodzi, sygnal do ECU dochodzi (przeswietlone miernikiem). Samochod z podlaczonym hallem przestal odpalac. Ew. Raz na 10 razy odpali. Jak odlacze halla - kreci umuarkowanie długo, tak ok. 1-1,5s i odpala zawsze. Ma moc. Itp.
Czy macie jakies pomysły?
Rozrusznik po regeneracji, alternator rowniez, rozrzad zmieniony 10k temu.
Pacjent to Sharan 4motion 1.9TDI 2002 rok. Fabrycznie siedzial AUY, teraz ARL. Zrobione 250koni/510niutow.
Samochod od 30-40tysiecy km jezdzi bezblednie. Ostatnio, sporadycznie, zaczal gorzej odpalac. Raz trzeba bylo dlugo krecic, raz wystarczylo standardowe pol obrotu. Ostatnio problem sie nasili - potrafil dlugo krecic i nie odpalic, albo dlugo krecic, odpalic i zgasnac. Zdarzylo mu sie tez pare razy "czknac w czasie jazdy".
Vcds wywalil blad 19463 - camshaft position sensor no signal - intermittent. Wymienilem czujnik - dalej to samo. Na czujniku napiecie jest, masa z ECU dochodzi, sygnal do ECU dochodzi (przeswietlone miernikiem). Samochod z podlaczonym hallem przestal odpalac. Ew. Raz na 10 razy odpali. Jak odlacze halla - kreci umuarkowanie długo, tak ok. 1-1,5s i odpala zawsze. Ma moc. Itp.
Czy macie jakies pomysły?
Rozrusznik po regeneracji, alternator rowniez, rozrzad zmieniony 10k temu.