Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Przegub wewnetrzny/półoś 2.8 4motion
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam
Posiadam sharana 2.8 4motion z 02r. Auto szarpie na boki przy przyspieszaniu, celowalbym w luz na wewnętrznym przegubie i sprawdzałem sobie części na all.. i tu rodzi się moje pytanie, czy w wersji 4motion są z przodu tylko krótkie półośki, czy z prawej strony jak w wersjach fwd krótka pół oś i łącznik czy krótka jest bezpośrednio w pięta do dyfra bez łącznika?
Dodam że autem rzuca na boki przy przyspieszaniu w zależności od dnia, raz mocniej, raz prawie wcale. Zawieszenie całe sprawdzone, bez luzów, zbieznosc ustawiona na nowo i koła wyważone.
W 4motion nie ma wspornika półosi bo jest przekładania tylnego napędu.
Nie szukaj na allegro tanich zamienników bo są kiepskie. Poszukaj od audi A6, Q7, pokombinuj - z tych półosi bierze się kielich i krzyżak - będzie tanio, dobrze i na długo.

Poczytaj na forum.
Tak jak kolega wyżej napisał. Od siebie dodam jeszcze jedna radę byś lepiej udał się do mechanika i zdał się na niego bo jaki by nie był to będzie dużo więcej wiedział. Z wypowiedzi wynikają spore braki elementarnej wiedzy o swoim aucie więc radzę naprawdę nie kombinować tylko udać się do fachowca. Tematów, wątków o przegubach, 4 mit itd jest naprawdę bardzo dużo.
Wybitnym mechanikiem nie jestem to prawda, natomiast jakąś tam wiedzę posiadam :-) choć nie ukrywam ze napęd na 4 (jaki by nie byl) jest moim pierwszym, stąd moje pytania. Choć patrząc na umiejętności mechaników którzy znajdują się w mojej miejscowości i okolicach to powinienem się tytulowac wybitnej klasy fachowcem
A rzuca w całym zakresie przyspieszania czy tylko między 20 a 40 km/h ?
Rzuca w całym zakresie, a w szegolnosci od 80 w górę
Walczyłem z tymi wibracjami przez chwile również bez rezultatu dopiero regeneracja maglownicy (przekładni) przyniosła skutek
Dziękuję za kolejny trop :-)
Zgodnie z zaleceniami Administrator podpinam się pod wątek proszę o pomoc w wyborze firmy produkującej zespół półoś i przeguby z osłonami od Admina wiem że SKF nie bardzo może ktoś już wymieniał i ma już trochę na nim przejechane nr z półosi
7M3 407 271P.
Polecam ruville bo w zewnętrznych zdaje się występuje a jak nie to GKN czyli lobro lub spidan. Z przegubów wewnętrznych jest gorzej bo za bardzo nie występują osobno. Całej półosi za bardzo też nie ma albo dość drogie. Polis lewa i prawa w zasadzie jest taka sama bo tylko w automatach jest delikatnie inna długość.
Stron: 1 2
Przekierowanie