Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Mapowany sharan spadek mocy.. Logi dynamiczne..
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, mam problem z autem. Sharan 2001 1.9 tdi AUY 115km@145km(może i był egr off). Auto jeździło super, lecz jak by ze zmianą rozrządu coś osłab, był poprawiany kąt synchronizacji, ale skacze od 0,0 do -2,2 i nie jedzie do końca jak powinien. W między czasie do regenracji był oddany jeden pompowtryskiwacz, do tego pierwszy i jak widać w przedostanim logu dalej największy odchył jest na pierwszym

Logi dynamiczne:

http://vaglogger.apphb.com/log/5d0defa18...f4f457dc05

http://vaglogger.apphb.com/log/5d0defa18...bdcb6b79e7

http://vaglogger.apphb.com/log/5d0defa18...53509af1db

http://vaglogger.apphb.com/log/5d0defa18...0af597e89e

I dwa logi statyczne, miałem problem z zarejestrowaniem vaga dla tego bez basic:

http://vaglogger.apphb.com/log/5d0defa18...0f42eb0d14

http://vaglogger.apphb.com/log/5d0defa18...303628ed7c

Dzięki z góry i pozdrawiam.
Jeśli synchro skacze to pasek luźny. Pompka 4 kuleje trochę ale może być różnie. To czy są korekcje duże to nie takie istotne tylko trzeba rozumieć słowo korekcje to od korygowania. No i na minusie to nie to samo co na plusie.
Dzięki @Wesol za odp. Rozrząd zmieniany z napinaczem hyraulicznym, spróbować bardziej napiąć napinaczem rolko? Rozumiem o co chodzi z korekcjami, że muszą dawać lub odejmować by wyrównać prace na garach, wiem też że suma korekcji daje ~0. Trochę te bipy na pierwszym i drugim niepokoją, może to być przez wiązke? Pompka albo skacząca synchro może dawać spadek mocy??
Bipy są okej. Nie ma nic do rzeczy do bipow wiązka. Tam nie ma tysięcy voltow tylko te kilka voltow stanowiące otwarcie wtrysku.
Problemy z mocą to albo problem w pompowtryskiem ewentualnie pompa tandem.
Przekierowanie