o matko. gruszka albo geometria do sprawdzenia. Przeladowuje i to konkretnie. Nie smigaj na wysokich obrotach ( 3700 i wiecej) bo turbo odfrunie. Klasyczny notlauf.
Dzięki Wesol!! na Ciebie można zawsze liczyć mam pytanko czy przepływka i inne czujniki są ok??
może to zaworki są padnięte ?? czy ewidentnie geometria w turbinie ?? turbo wyciągnąć z sharana to nie lada wyczyn jak pamiętam
przeplywka okej. Powiem szczerze ze sporo osob sie upiera dosc czesto nad przeplywomierzem a to jest element ktory narawde nieczesto pada. W oplu pracujac ani jednego przypadku nie mialem z przeplywomierzem a takze i koledzy tam pracujacy oczewiscie za mojego tam pobytu. W poprzednim golfie siedzial jeszcz epierburg z 1998 roku i dobrze sie trzymal. Kupujac sharana gosc upieral sie ze przeplywka jest walnieta a pokazywala jak szalona.
Tu u siebie musisz sciagnac wezyk z turbo sprawdzic czy chodzi ladnie ta sztanga. Poruszac nia tak ze 20-30 razy, mozesz popsikac i gruszke i ta sztange jak juz wchodzi do turbiny odrdzewiaczem. Stawiam raczje na zapieczone geometrie w turbinie. Zeby sie dalo sciagnac zabezpieczenie z ciegna gruszki to by wiedział na 100% ale tak jak sam napisales wsadzic tam reke to poprstu wyczyn.
Tez mam przeladowania w swoim i geometria do czyszczenia ale ostatnio na podnosniku sobie kluczykiem krótkim 14 rozruszalem i jest cisza. Tyle ze to zapewne nie na dlugo podziała.
przeplywka okej. Sa delikatne wachlowania doladowania ale mozliwe ze jak sie auto przegonie to przejdzie. Jeszcze jakby zrobic statyczny bloku 000 to by bylo wiadomo czy kąt wtrysku jest prawidlowy.