Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Logi 1,9 TDI 130 KM ASZ wibracje w przedziale 1700 -2000 obr/min
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Bipy byle nie były bliskie stu czy więcej a tak to są okej. Ważne by podawały tyle samo mg wszystkie 4 pompki przy tych różnych obrotach. To jest test dla nich. Dobre ALki czyli pompki od ASZ podają po 71-73 mg. Teraz patrzcie co się dzieje jak pompka po regeneracji ma nieco wyższe ciśnienie ustawione jak już taka wylatana. Poza tym zamiast 72 mg ma powiedzmy 64 mg. Robi się mix bo ecm na jednej musi próbować ja dławić a druga podciągać. Do tego jeszcze różnie w różnych zakresach obrotowych i obciążeniowych silnika.
(15-10-2018 15:51)Bogos napisał(a): [ -> ]Według mnie to te bipy może są nie za ciekawe ale nie ma tragedii.Ale też nie wydaje mi się aby te pomki były jakoś regenerowane.
Dziwne jest też i to że niemal wszystkie maja niemal takie same bipy.
Nasuwa sie pytanie czy w ogóle ktoś cos tam robił???
Może też tak się okazać że sama wymiana uszczelniaczy a szczególnie tych paliwowych (czerwone) może rozwiązać Twój problem. Wiadomo trzeba wymienic wszystkie . Sam to wymieniałeś czy fachowcy??? Sprawdzaj w jakim stanie są te uszczelniacze. Nara

Bo nie były regenerowane , to wydruk z testu który robiłem zaraz po zakupie auta. Tak jak pisałem wcześniej po tym teście 1 i 2 zostały takie jakie były a 3 i 4 zostały zregenerowane niestety po regeneracji oprócz pisemnej gwarancji na 12 miesięcy nie otrzymałem podobnych testów.
Zarówno wymianę jak i regenerację robiłem w autoryzowanym serwisie Boscha. Wymieniali wtedy uszczelniacze na wszystkich oraz śruby którymi przykręca się pompowtryskiwacz. Regeneracja podobno została zrobiona na oryginalnych częściach.

Co do skuteczności regeneracji przekonam się niebawem oddając wszystkie 4 szt do sprawdzenia będzie wtedy jasne jakie będą parametry tych dwóch rok temu regenerowanych mających przebieg 10 k km.
Jedyne co można dostać z pompowtryskow z Boscha to tylko końcówki wtryskiwacza. Nic więcej nie dostanie nikt, no chyba że sypia z żoną prezesa Boscha. Jedna końcówka to koszt około 250 zł. Drogie jest regulowanie ciśnienia bo to sporo zabawy. Cewkę można jeśli jest obrwana ponownie podkleic.
Płaciłem za regenerację po 400 pln sztuka była też tańsza opcja na nie oryginalnych częściach chyba o 100 pln taniej. Zobaczymy jakie będą efekty pomiarów moich regenerowanych rok temu pompowtryskiwaczy jeśli wyniki będą kiepskie rozważę zakup oryginalnych używanych -mam klienta który za komplet nie regenerowanych sprawdzonych z wydrukami chce 1200 pln.
Było oddać do Jacka z Łowicza i miał byś pompki jak lala. No i cena też dobra. Co to za metody przy tak precyzyjnym układzie na robienie tylko jednego czy dwóch wtrysków. Tak jakby umyć tylko jedną nogę przed spaniem.
Pisałem już wcześniej brak $ może być bardzo skutecznym powodem ;-) i jestem coraz bardziej pewny ,że to się zemściło.
Mogę kupić pompowtryski używane nigdy nie regenerowane które po testach
wypadają tak jak na fotce jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy będą w znacznie lepszej kondycji niż moje ?
Sprzedający ma dwa komplety do wyboru ale żadne nie mają końcówki AL

038130073AR 414720214
038130073BA 414720216

wg Etki u mnie powinny być:

038130073BA
lub
038130079FX

Czytałem na temat tych AL ,że są najwydajniejsze ale czy różnią się od AR czy BA ?








[attachment=6996]
Zetknę co tam asz'ki miały za pompki bo tak to nie pamiętam. Pierwsze silniki miały AA później długi czas AL no i później też te BA. Ale czy coś jeszcze to nie pamiętam.
(16-10-2018 13:10)wesol napisał(a): [ -> ]Zetknę co tam asz'ki miały za pompki bo tak to nie pamiętam. Pierwsze silniki miały AA później długi czas AL no i później też te BA. Ale czy coś jeszcze to nie pamiętam.

A co sądzisz o wydajnościach tych konkretnych egzemplarzy których testy wrzuciłem post wcześniej ?
Możesz zastosować pompki BA BX AL AA. Taki oto wybór masz. Tylko w jakiej cenie będziesz miał taki komplet?
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie