Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Chiptuning 1.9 TDI 115KM - gdzie wykonać?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Pytanie jak w temacie - chciałbym zapłacić i skorzystać z usługi kogoś, kto nie będzie tego robił pierwszy raz. Możecie polecić jakiś zakład z doświadczeniem na terenie W-wy i okolic? Ja mam kilka typów lecz ciekaw jestem Waszego zdania.
moge ci polecic zaklad EDC TUNNING w Otwocku prowadzony przez Spankiego,robilem u niego moja ale i z czystym sumieniem polecam ,dobrze i tanio tel do spankiego 606114000
Zrrrobiony - że ja na to wcześniej nie zdecydowałem się... Smile
jaki przyrost ?
Ja polecam Masters Tuning w Piasecznie. Robili mi moje auto i jestem zadowolony. Pełen konkret.Cool
jaki przyrost i jaki koszt ?
Nie hamowałem go ze względu na automat ale Spece twierdzą, iż ma ok. 140KM i to się czuje (mam porównanie z fabrycznym szarikiem w manualu 130KM, którym również jeżdżę). Zabieg wykonywałem w Diagtroniku w Jankach k. Warszawy. Koszt 900zł. Wg mojej oceny zjedli zęby na grupie VW/Audi - co też potwierdzili już wcześniej, gdy przyjeżdżałem do nich z "nienaprawialnymi" w innych warsztatach usterkami.

Zdecydowałem się na tuning ze względu na chętnie redukującą biegi skrzynię automatyczną (podczas przyspieszania). Faktycznie - teraz działa po prostu świetnie, przyspieszam, auto ciągnie z dołu i nie redukuje bez potrzeby. Przy okazji - przy zachowaniu dotychczasowego (spokojnego) stylu jazdy potrzebuje ok 0.7 - 1 mniej na setkę.
(24-10-2018 09:03)cyba napisał(a): [ -> ]Nie hamowałem go ze względu na automat ale Spece twierdzą, iż ma ok. 140KM i to się czuje (mam porównanie z fabrycznym szarikiem w manualu 130KM, którym również jeżdżę). Zabieg wykonywałem w Diagtroniku w Jankach k. Warszawy. Koszt 900zł. Wg mojej oceny zjedli zęby na grupie VW/Audi - co też potwierdzili już wcześniej, gdy przyjeżdżałem do nich z "nienaprawialnymi" w innych warsztatach usterkami.

Zdecydowałem się na tuning ze względu na chętnie redukującą biegi skrzynię automatyczną (podczas przyspieszania). Faktycznie - teraz działa po prostu świetnie, przyspieszam, auto ciągnie z dołu i nie redukuje bez potrzeby. Przy okazji - przy zachowaniu dotychczasowego (spokojnego) stylu jazdy potrzebuje ok 0.7 - 1 mniej na setkę.
Co za problem zhamowac automat bo nie rozumiem ja tez mam automat i nie było zadnych problemów by dokonać pomiarow podczas robienia softu twierdzenie ze 140 koni ma to raczej mało przekonujące ille niutow ma bo raczej niuty ważne a nie konie pewnie ci gotowca wgrali i nie dostrajali bo poco spece wiedza Big Grin

trzeba auto zhamowac a nie w bajki wierzyc i jeszcze placic 900 pln Big Grin
No widzisz... może to kwestia mojego zaufania? Ja nie potrzebuję mieć wykresu z hamowni i podniecania się nim - i tak każda hamownia pokazuje inaczej i nie wiadomo, która jest "najprawdziwsza". Chciałem uzyskać określony efekt i go uzyskałem.

PS. Podzwoń troszkę po tych tuningach - nie chcą hamować automatów, tylko jeden w okolicach W-wy chciał to zrobić. Ja tam wolałem swojego nie hamować aby jednym takim zabiegiem nie przybliżyć znacznie terminu wizyty u Speca od skrzyń (mam już trochę przelotu na niej).
Dokładnie tak :-) tez mam zrobiona mapę bez hamowni (automat i nie narzekam efekt zamierzony osiągnięty. Mam drugi sterownik oryginalny i jak mam chcec to mogę sobie porównać jak jest ;-)

Ps. Doszukiwanie się wszędzie wokoło oszustów jest cokolwiek niezdrowe ;-)
Stron: 1 2 3
Przekierowanie