Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Popychacze/samoregulatory hydrauliczne - objawy/awarie/wymiana/problemy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Postanowiłem napisać nowy wątek, ponieważ nikt nie odpowiedział na to pytanie w innym moim wątku. Znalazłem to coś w misie olejowej mojego auta, i martwi mnie co to jest i czy może być przyczyną mojego problemu! przypominam że auto nie ma mocy i kopci na biało. Proszę o jakieś wskazówki na ten temat.
dziś sciagnalem walek rozrządu i się okazało,że jedna ze szklanek ma dziure, i ta część jest od niej! A zatem to pewnie przyczyna mojego problemu. Pozdrawiam i zamykam wątek.
a jak sam walek wyglada??
krzywka tej szklanki delikatnie zdeformowana na kwadrat, panewki wszystkie wytarte. Mam zamiar wszystko wymienić łącznie ze szklankami z motoru 130 ps z rodziny SGA oczywiście, więc moje pytanie czy te częci będą pasować ??
p.s mam silnik 130 ps z małym przebiegiem.
Szklanki i walek jest taki sam i w 115 i w 130 i 150 konnych. To ten sam numer.

tak jeszcze spytam. Silnik nie dzwonil jak chodzil na jalowych z takimi szklankami i walkiem?
nie, nie było słychać jakiegoś metalicznego stukania, natomiast w filtr powietrza stukało głucho. Zobacz mój watek wczesniejszy, tam opisywałem objawy. Nadmieniam,że auto przywiozłem na lawecie i nie mialem okazji nim jeździć, teraz będę wszystko składał.
Witajcie

Czy w galaxy 98rok, silnik 2,0, 8v luzy zaworowe regulowane są płytkami czy hydraulicznie?

Stuka mi coś w silniku na biegu jałowym a nie chce mi się ściągać pokrywy by sprawdzić Smile
Popychacze hydrauliczne. Sprawdź stan oleju.
Stan oleju miałem okolice minimum, uzupełniłem do maximum i stukania brak, rozumiem że to jakaś przypadłość pompy oleju?
dobrą praktyką jest stan oleju utrzymywać na 3/4 podziałki bagnetu.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie