witam panowie
co mam mowic szatan w seri slabo jezdzi, wiec chce cos pomodzic, chce zeby bylo czuc roznica wiec sam program odpada, myslalem na wymiana turbo i wtedy program, z jaka turbawka bedzie najmniej roboty przy zmianie asz ?? chcilbym te 150-160 km
Turbo asz ale garretta to na 170 km wydoli. Tylko za bardzo przyrostu nie poczujesz mimo tego. Auto to kamienica na kółkach. poza tym dwumas będzie też klękał zaraz i raczej przeguby.
Już podobne tematy były poruszane.
czyli co nie odczuje 40% mocy dodatkowej, wiec lepiej zrobić sam chip na 140+/- bez zbędnego wyrzucania kasy na turbo ?
150 koni zrobisz samym programem poco ci inne turbo jak chcesz tylko takie male moce
ja mam w moim auy zrobione 154 konie i 350 niuta i roznica jest wielka
co do przegubow maja się dobrze tylko trzeba jezdzic z glowa a skrzynie to mam automat
Ta jasne. Jeszcze 10 lat temu ajm kręcili na 140 koni i jak już ktoś mial144 to było że Przeginka. Na jak poprowadzonym doładowaniu te 150 koni? Mi Rob na zmienionej suszarce właśnie od 130 konnego golfa wymodelował 160 koni i 360 Nm. Tak zrobiliśmy bo mówił że może mi podciągnąć na 380 Nm i że 170 km ale mówił że dwumas klęknie i przeguby też będę zmieniał. Też zależy ile w serii wyszło.
no ale jak juz bym chcial zmienic to turbo, to na jakie i z ktorym njmniej zachodu przy montazu
Od 130 konnego golfa leona itp czyli asz tylko garretta. Nie brać badziewnego KKK. Przeróbka wyjścia muszli zimnej i wszystko pasuje.
czyli odciecie do 90 stopni do lini prostej i dolozenie spinki ?