Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: MK2- serwis hamulcowy?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Dziś nieoczekiwanie w ruchu miejskim, zaświeciła się kontrolka od ręcznego , pojedynczy sygnał i napis na całym fisie ... stop .... coś tam break(czyli jakby klocki) i na końcu ..service manual 30000 ...Po 20-30 sekundach wszystko znikło i po przejechaniu ze 100 km jest ok.Znaczy hamulce w porządku nic się nie zaświeca.Klocki i tarcze zmieniałem zaraz po kupnie czyli z 5 tys temu.Dzwoniłem do mechanika i mówi jeżeli byłby problem z klockami(mam czujniki zuzycia) to co to ma do przebiegu 30 tys.Musi to być jakiś serwis hamulcowy po tym przebiegu , ale on o tym w tym aucie jeszcze nie słyszał.Co wy o tym sądzicie?Co to u licha było, bo ruch był konkretny i tu nagle taki napis i nie wiadomo co robić.
wlacznik pod pedalem hamulca noznego szwankuje lub malo plynu hamulcowego wychwycił plywak w zbiorniczku. Nie wiem co to byl za komunikat wiec zgaduje.
Płyn ok , sprawdziłem.Włącznik nie wiem , no ale co miałoby znaczyć że service manual 30 tys?.No ale nic , jak to się mówi nie ma po co sobie życia komplikować, narazie nic się nie dzieje.Jutro mam trase więc zobaczę czy coś się nie będzie działo, tylko problem w tym że to prawdopodobnie są hamulce.Będę miał ciągle na myśli ten błąd i komfort jazdy się zmieni.Podłączę się jeszcze do vaga i zobaczymy czy coś zarejestrował.Martwi mnie jeszcze jedna rzecz , mianowicie ostatnio znowu zaświeciła mi się kontrolka oleju (temat poruszany w innym wątku przezemnie ) i po postoju przez parę minut znikła.Olej powyżej połowy, teraz znowu ten błąd może jedno i drugie ma związek, może kabloteka gdzieś nie łączy.Trochę pośmigam i będzie widać...może.
a może to jest serwis Smile po 30 tys albo coś w tym guście i tak dziwnie Cie o tym poinformowało Smile
masz serwis olejowy i serwis okresowy i moze ten drugi ci się zapalił , ale powinien byc teraz widoczny po każdym odpaleniu przez parę sekund. Może po prostu miałeś lekko zaciągnięty ręczny wtedy pokazuje się kontrolka jak ruszasz i dzwoni , piszczy sygnał aby się zatrzymać i jest napis Stop break...., lub sam wyłącznik przy ręcznym hamulcu coś przyszfankował. Sprawdź.
a sprawdzałeś czy na komputerze coś zostało ??
Dziś trochę pobawiłem się vagiem i po połączeniu się z break w poszukiwaniu błędów udało mi się odczytać jeden który był, Error 812-------------- Unknown Trouble Code co to u licha oznacza?Po zkasowaniu błędów pojawia się z powrotem,myślę że on może a nawet ma coś wspólnego z tym komunikatem co się kiedyś pokazał.Wie ktoś co oznacza ten błąd?
00812 - Brake Pressure Release Solenoid F84 (Samowyzwalający się włącznik cewki ciśnienia układu hamulcowego F84)
Samowyzwalający czyli to znaczy że może być on do wymiany czy też może to być jakiś błąd sporadyczny.Udało mi się go wczoraj skasować ten błąd, tylko innym vagiem i narazie nie wraca.
Dziś mi wyskoczyło takie coś STOP BREAK FAULT SERVICE MANUAL dodatkowo migała kontrolka ręcznego.Po paru sekundach wszystko ok.Płyn ok, klocki też co to u licha może być?
Stron: 1 2
Przekierowanie