Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Logi dyn 1.9tdi AFN
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Nie. Ta do ecm to by powodowało że maf by dawał wysokie wskazania. Ewentualna dziurką tu od filtra powietrza aż do turbiny. Czyli nie żadne tam IC i rury od turbo do ic czy dalej do kolektora. Naprawdę wystarczy w tej rurze karbowanej żeby była dziurka jakby igłą nakłul i będzie już lipa. Skup się i sprawdź to naprawdę dobrze nie na wydaje mi się itp. chirurg jak operuje pacjentowi serce to nie robi tam nic na wydaje mi się bo tak to powinien się zwać konowalem a nie lekarzem.
Zrób pozadnego dynamicznego dwóch grup naraz 011 i 010. Tak na 4 biegu od 1500 obr do 3500.
pierwszy raz to robie i sie spytam czemu "porządnego" to tamten był "nieporządny" i dlaczego?
Rzadko odczyty są jak się loguje dużo grup razem i na niskim biegu. Im wyższy bieg tym lepiej. Czyli ruszasz, jedynka, dwójka i pomijając trójkę dajesz czwórkę lub piątkę i tak auto przyspiesza na tym biegu od 1500 obr z pedałem gazu w podłodze. Początkowo wiadomo mozolnie przyspiesza ale buja się buja ale gaz w podłodze. Kończysz przy 3500 obr to pewnie będzie jakieś 140 km/h.
Jest porada jak się robi logi. Poczytać i działać.
011 i 010 na 4 biegu

http://vaglogger.apphb.com/log/5cb4a8518...97c50ce2ae

http://vaglogger.apphb.com/log/5cb4a8768...0f9649e4e1

011 i 010 robiony na 5 biegu, samochód od dolnych obrotówmiędzy 1tys a 2tys drźy, dostaje dziwnych wibracji ,wraz ze zwrostem predkości jest lepiej

http://vaglogger.apphb.com/log/5cb4a5588...de3e2b7642

http://vaglogger.apphb.com/log/5cb4a4db8...RePUXRXtBg

http://vaglogger.apphb.com/log/5cb4a4338...R3QWhJ-ltE
Napewno masz problem z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego. Znajduje się on w ecm za łucznikiem. Fałszywe dane podaje bo 693 mbary no chyba że te logi robisz gdzieś w górach i to takich które nie występują unas bo tak na oko gdzieś 4 tys metrów nad poziomem morza. Rozbierz ecm i przelutuj go. Zapewne też turbo będzie do czyszczenia bo geo się klinuje i przeładowuje. Wpierw zajmij się ecm.
dziękuje
Czujnik już okej. Turbo trochę przeładowuje. Następnym razem loguj dwie grupy naraz bo odstępy zapisów są co 1 sekundę. bieg chyba też miałeś zapięty 3 lub 4 co nie?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie