Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Logi 1,9 TDI ASZ 130
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Na wstępie chciałbym wszystkich przywitać.
Problem jaki dopadł moje auto jest nastepujący:
Do 2200 obrotów auto nie ma kompletnie mocy. Po tym zakresie obrotów ożywa i zaczyna przyspieszać aż pewnego momentu kiedy znowu traci moc ( okolo 2600-3000 obr).
Błędy:

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-10 - - - Intermittent
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -

Logi dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-023_KUG4V5M.html
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_V1MP9T.html
http://vaglogi.pl/log-001_003_004_cVcuz02.html

Bardzo prosze o pomoc
Mi to wygląda na jakąś nieszczelność w dolocie za turbina czyli IC rury, złączki. Ten map sensor to coś odpinales czy coś z nim robiłeś? Turbo było coś majstrowane?
Jezeli chodzi o czujnik g71/g72 to jego bledow nie mozna skasowac. sprawdzalem wtyczke i jedyne co sie dzieje po odpieciu tego czujnika na pracujacym silniku to wlacza sie wentylator. Jak z powrotem go podłącze to wiatrak sie wyłącza. Silnik był kiedyś wirusowany na 160KM ale dolegliwości które występuja pojawiły sie ostatnio.
wczoraj te bledy odnosnie map sensora wygladały tak
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-10 - - - Intermittent
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-10 - - - Intermittent

dzisiaj mogly sie troche różnic bo był odłączany ten czujnik ale wczoraj nic tam nie grzebałem
Tak widzę te nieudolne gmeranie w sofcie pozal się panie Boże. Ale to teraz nie istotne. Może podmień map sensor bo może dziabniety skoro wywala błędy aczkolwiek ciśnienie wskazuje. Ewentualnie kabloteke sprawdź od tego mapa.
auto bylo kupione juz po wirusie. Problemy z mapsensorem pojawily sie ostatnio. Dziwi mnie tylko jedna sprawa- skoro wywala bledy obu czujnikow to dlaczego wląca sie wentylator po wypieciu wtyczki?
Witam.

Prawdopodobnie standardowa usterka w ASZ czyli zimne luty/popękane ścieżki w sterowniku silnika przy pin-ach od map sensora. Tak jak wesol pisał do sprawdzenia najpierw instalacja ale bez rozbierania sterownika i tak pewnie się nie obejdzie. Jak sprawdzić i jakie pin-y już podawałem na forum chyba.

Pozdrawiam
Przekierowanie