Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: [1,8t AWC] - zatkany przewód wodny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam prośbę do posiadaczy S lub A z silnikiem 1,8t (AWC, może AJH też), aby sprawdzili macając wężyk wodny. Chodzi o wężyk średnic ok. 1,5 cm wychodzący z króćca wodnego na głowicy:

[Obrazek: 4f3652a64b1e82587671e33e21db]

Ten wężyk siedzi na jednym z tych dwóch cienkich równoległych króćców. Ma kształt +/- litery S, długości ok. 20 cm, a w połowie długości ma korek, Wychodzi na to, że stalowy korek wsadzony do wnętrza węża.

Sprawdźcie proszę, czy u was też da się ten korek wyczuć, czy tylko ja mam jakiś dziwny patent...
Witam.

Ten przewód nie jest zatkany tylko znajduje się w nim zaworek, ewentualnie może być zatkany ten zaworek i trzeba go przedmuchać od drugiej strony niż jest przepływ.

Pozdrawiam
Hm, dobrze wiedzieć co to tam jest i po co. U mnie on ewidentnie nie działa - przewód jest zatkany w obu kierunkach.

Wiesz, w którą stronę ma płynąć woda - od króćca na głowicy, czy do króćca?
Witam.

Z tego co pamiętam to jest wąż idący od chłodniczki oleju do króćca i w tym kierunku powinien być przepływ.

Pozdrawiam
Ech, no i mam problem... Zgubiłem ten przewód!... Wziąłem go z auta, aby oczyścić - naprawić - udrożnić ten zawór i wąż... zniknął.

A najlepsze jest to, że nie można tego nigdzie dostać. Etka widzi go jako trójnik z trzema wężami - 7M3122109H. Występuje tylko w Sharanie 1,8t po 2000 roku.

KUPIĘ!
Uff! Odnalazł się zaginiony wężyk. Oto on, a obok wyjęty z wnętrza korek (jak się okazało - korek, a nie zawór kierunkowy):

[Obrazek: ba523015e2c9e87dmed.jpg]

Zbliżenie na korek:
[Obrazek: b24c983a041fb1f4med.jpg]

I jego przybliżone położenie wewnątrz przewodu:
[Obrazek: 42b200be0769e0f1med.jpg]

W końcu mogę odpalać auto (po wymianie silnika Wink ).
Przekierowanie