Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Lusterko zewnętrzne Sharan 7N
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, Sharan 7N chcę złożyć lusterka i lewe chodzi normalnie a prawe nie (występuje tylko takie stukanie ale nie składa się). Pewnie coś z mechanizmem od składania się stało. Jak mogę dostać się do tego mechanizmu aby zobaczyć co się stało?
Ewentualnie czy jest to do zrobienia czy trzeba drugie lusterko ze sprawnym mechanizmem
Witam.

Jeśli chodzi o elektrycznie składane, jak jest uszkodzone mechaniczne, to tylko wymiana na inne, nie ma części zamiennych, nawet używek nikt nie sprzedaje jeśli chodzi o mechanizm składania. Samą obudowę zewnętrzną zdejmiesz w parę chwil więc możesz zajrzeć do środka ale samego mechanizmu i tak nie zobaczysz, nie mówiąc o jego rozebraniu/wyjęciu i ponownym złożeniu. Jeśli chodzi o zwykłe mechaniczne to z reguły samo czyszczenie wystarcza.

Pozdrawiam
Dziękuję kolego Tolus24 za taką informację. Szkoda że trzeba całe teraz lustro szukać bo reszta jest sprawna Smile. Pozdrawiam
Dodam od siebie iż to wynika z tego że na zachodzie robocizna czyli wymiana bebechów byłaby że 10 razy droższa jak sama część więc nikt się nie bawi w takie naprawy. W Norwegii kolega mi mówił że nikt tam nie regeneruje turbin bo samo wyciągnięcie i włożenie to tyle co nowa turbina.
(28-04-2018 17:47)wesol napisał(a): [ -> ]Dodam od siebie iż to wynika z tego że na zachodzie robocizna czyli wymiana bebechów byłaby że 10 razy droższa jak sama część więc nikt się nie bawi w takie naprawy. W Norwegii kolega mi mówił że nikt tam nie regeneruje turbin bo samo wyciągnięcie i włożenie to tyle co nowa turbina.

Nawet jeśli tak jest to żeby wymienić nową turbinę też trzeba wyciągnąć starą,mój znajomy wysyła dużo turbin po regeneracji na Norwegię.
Co nie znaczy że mój kolega też w Norwegii wymienia turbiny za połowę ceny takiej jak wymienia w ASO w normalnych godzinach pracy. Powiedz mi czy tu w pl byś zakładał nową turbinę jakby cena robocizny kosztowała powiedzmy 800 zł a nowa turbina kosztowała 500 zł. Bawilbys się w regenerację za 400 zł.

Ten twój kolega wysyłając tam te turbiny opłaca też olbrzymie cło za ten towar czy kombinuje jak go uniknąć?
Mówimy o wymianie turbiny
Czy nowa czy stara koszt wymiany taki sam,jeśli nowa turbina kosztuje 1 tyś euro a regenerowana 500 euro,niech każdy sam sobie policzy
A robocizna ile kosztuje w Nor? Mówimy i regeneracji tam na miejscu w firmie i tak samo o robocie tam w Nor. Kombinacje itp machlojki nie bierzemy pod uwagę. Pamiętaj też że tam w Nor też zarabia się dużo więcej jak w Pl lecz właśnie inne są ceny i towarów i usług. Zresztą regeneracja to pojęcie względne bo cena waha się w pl za turbo od 1.9 czy 2.0 TDI od 500 zł do 1600 zł. Zależy co się robi i na jakich częściach. Napewno za 500 zł nie będzie to wymiana całego ulozyskowania z wirnikiem części gorącej i części zimnej na częściach np meleta z wywazeniem.
Ja też mam lusterko do wymiany i chciałbym się dowiedzieć jak sprawdzić czy nowe ( używane, ale sprawne) jest identyczne z tym uszkodzonym? Czy wystarczy, że ilość pinów się zgadza? Proszę o pomoc.
Ja u siebie sprawdziłem ile mam pinów i takie zamówiłem. Podłączyłem i wszystko śmiga.
Stron: 1 2
Przekierowanie