Ktoś grzebał przy sztandar gruszki. Za bardzo skrócona jest. Wydłuż o dwa obroty.
Ok dzięki dzisiaj sprawdzę. Bo auto było u mechanika i moze cos grzeba właśnie
Witam
podepnę się pod temat bo sytuacja podobna
Pacjent Galaxy 1.9 AUY i rozpędzając auto na zimnym wywala mi błąd 17965.
Mechanik sprawdzał vag-iem i diagnoza przepływomierz powietrza bo komp łapał ustawienia awaryjne (480 stała dawka powietrza) ale nie wyświetlał check engine. Przepływomierz wymieniony na zamiennik Magneti Marelli bez rezultatu i po przejechaniu 200km znowu diagnostyka. Dawka ma być 250 a podaje 320-350 i dalej łapie błąd 17965 i auto normalnie nie jedzie. Normalnie rozpędzając auto do 2000 obr/min i zagrzaniu silnika auto jeździ normalnie.
Zrobione logi 03 i 11 dynamiczne
http://vaglogi.pl/log-003_rDTplbM.html
http://vaglogi.pl/log-011_18v33UK.html
Proszę o podpowiedzi bo mnie szlak trafia z taką jazdą. A kasa poszła w .......
Na jakim biegu wykonujesz te logi? Napewno tą grupę 011 to zrobiłeś na niskim biegu. Zrób poprawnie logi ale napewno przeplywka jest okej.
Witam.
Pozdrowienia dla mechanika, który przy błędzie 17965 zaczyna od przepływomierza, którego wskazań nie potrafi zinterpretować. Wsadź stary przepływomierz, jeżeli był oryginalny i dopiero, tak jak radzi wesol zrób poprawne log-i chociaż wynik i tak jest z góry do przewidzenia.
Pozdrawiam
Ech. Kraj z 40 mil mieszkańców. Pewnie mechaników jest parę tysięcy z tego wszystkiego po parę procent fachowców i parę procent mueszkancow/ obywateli co nie jest łosiami by dać się robić w konia. Świat zszedł już na psy.
Witam
logi robione na automacie 3 wbita i but do podłogi
~ tolus24 skoro "wynik jest z góry do przewidzenia" to czy mógłbyś coś podpowiedzieć co i jak ugryźć bo może samemu coś podziałam
pozdrawiam