Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Galaxy 1.9 TDI 115KM Traci moc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam. Problem dotyczy forda galaxy 1.9 TDi 115km. W samochodzie co jakiś czas niema mocy. Błąd jaki zapisuje: 17964 - ciśnienie doładowania, odchyłka ujemna.
Po zgaszeniu auta samochód przez jakiś czas znowu ma moc. W samochodzie wymieniony zaworek N75 na nowy, turbina na regenerowaną.
Logi dynamiczne grup: 003, 008 i 011 w czasie jak niema mocy
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_DGlS2.html
A tutaj te sam jak samochód ma moc:
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_V6yIz5.html
Proszę o pomoc
Samochód już był u dwóch mechaników i żaden nie umie sobie poradzić
No nic dziwnego. Turbo w ogóle nie bije a i przepływka nie reaguje !! Dlaczego??? To chyba wesoł musi odpowiedziec bo aż tak na logach sie nie znam.
U mnie było podobnie tyle że 110km prawdopodobnie zacinająca się turbina ,jest w trakcie czyszczenie efekty będą widoczne po ponownym zamontowaniu turbiny .
Turbina wymieniona na regenerowaną, na starej i nowej to samo. Zawór n75 założony nowy pierburg
Osobno loga 011 proszę na 4 biegu od dołu od 1500 obr zrób.
Tutaj zrobiłem loga ale dopiero po trzecim razie jak przyspieszałem to przestała działać turbina. Dwa pierwsze przyspieszenia wszytko ok
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_173223m.html
Napisałem wyraźnie osobno 011 z biegiem 4 lub wyższym i pedał gazu w podłogę i nie interesuje nie czy odetnie turbo czy nie. Masz jechać od 1500 obr do ilu dasz radę ale około 4000 lub więcej.
Popsuł mi się laptop i na razie nie mam jak zrobić logów.
Ale pomierzyłem podciśnienia na vacum na wolnych: -0,8, na gruszkę dochodzi 0,6. Na EGR 0.8 na wolnych a jak dodaje gazu to schodzi na 0.
Sztanga pracuje bez problemu. Gruszka szczelna, sprawdzałem strzykawką.
Samochód po zaślepieniu podciśnienia sterującego EGR jedzie lepiej, wzrosła mu wartość MAF. Co może być przyczyną?
Egr się pewnie odrobinę zaciera i dlatego nieco późno wstawać może suszara. Ale czekamy na loga.
Witam podobny problem jak u kolegi sharan 1,9 2005 r. 130 km. Autko zimne tzn. po nocy nie ma sily przyspieszac. Zaczyna ciagnac kolo 3000 obrotow. Po przejechaniu jakis 8 km wszystko wraca do normy ciagnie super od dolu. Sztanga przy turbo pracuje ladnie sprawdzilem vagiem w tescie. Silnik pali super nawet w najwiejsze mrozy. Filtr paliwa wymieniony. Jedyna rzecza dziwna dla mnie jest MAF zadany i aktualny, zadany wskazuje 240 a w aktualnym 450 i egr 85%. Bledow brak. Po zdjeciu wezykow cisnieniowych czuc delikatnie jak zasysa palec. Czego najpier sie czepic? Male cisnienie paliwa pompki zbiornikowej? Dziwne ze po przejechaniu jakiegos odcinka czy postoju po krotszym wraca do normy
Stron: 1 2 3
Przekierowanie