Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wydech sharan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam!czy ktoś posiada w swoim sharanie/Alhambra/Galaxy układ wydechowy z dwoma końcówkami z tylu? Chciałbym sobie w swoim vr6 zrobić taki wydech z dwoma rurami z tylu a zastanawia mnie jak to jest rozwiazane pod autem.
W dieslu jest tak:
[Obrazek: 4523864b4b8ea92da4aedff0e3ff]

A tutaj proponuja do benzyny 2,8 :
[Obrazek: 5a29bbfc4db3a3ab62ac85694541]
Jeżeli czas pozwoli to w tym tygodniu ja będę miał dwie końcówki wystające spod zderzaka. Kwasówka już ze dwa tygodnie jeździ w bagażniku.

Temat do ogarnięcia na dwie godzinki.
(03-02-2018 01:01)schak napisał(a): [ -> ]Jeżeli czas pozwoli to w tym tygodniu ja będę miał dwie końcówki wystające spod zderzaka. Kwasówka już ze dwa tygodnie jeździ w bagażniku.

Temat do ogarnięcia na dwie godzinki.

No właśnie fajnie by było zobaczyć jak to jest rozwiazane. Planuje w niedalekiej przyszłości zrobić tam podwójny wydech. Tak że np będzie szło od katalizarora 3 calowa rura do T pipe i dalej mniejsza średnica 2x 2.5 cala do tylu zakończy a 2 podwójnymi końcówkami.
Przy belce troszkę ciasno by to jakoś sensownie wyglądało. Chyba lepiej jedną rurę dać i dopiero na końcu rozdwoic choć i tak nie jest tam za ciekawie na takie manewry.
(03-02-2018 11:05)wesol napisał(a): [ -> ]Przy belce troszkę ciasno by to jakoś sensownie wyglądało. Chyba lepiej jedną rurę dać i dopiero na końcu rozdwoic choć i tak nie jest tam za ciekawie na takie manewry.

Miejscem gdzie idzie normalnie wal napędowy rura 3" się zmieści więc o to miejsce się nie martwię.po lewej stronie też problemu nie ma bo oryginalnie idzie tam tłumik.problem jest po prawej stronie bo tam jest ciasno. I oprócz tego jeszcze mam tam butle z podtlenkiem LPG w miejscu koła zapasowego. Tylko wszystko w fazie teorii a praktyczna strona ukaże plusy i minusy
Ja mam w miejscu wału nierdzewke ale tylko początek z turbo mam chyba 2.75" a dalej chyba troszkę jeszcze mniej i do końca chyba 52 mm. Tylko tłumik jest na samym końcu. Nie mam katow tłumików środowych itp.
(03-02-2018 13:43)wesol napisał(a): [ -> ]Nie mam katow tłumików środowych itp.

I jak jest z glosnoscia?W aucie poza autem?masz możliwość nagrania dźwięku i podeslania do odsłuchu. U mnie obecnie tylko pucha po kacie tłumik środkowy i rura do końca. Ładnie dudni oraz jak schodzi z obrotów to nawet huczy. Ale stojąc obok pojazdu słychać jak spaliny uderzają w puszkę po katalizatorze i słychać metaliczne uderzenia.
Głośność zależna jest od tłumika końcowego. Ja mam komorowego remusa i dźwięk został bez zmian. Jest cicho i nie ma dudnienia buczenia itp. Na przelotowych jest głośno.
[quote='wesol' Na przelotowych jest głośno.
[/quote]

Na przelotach nie przejdzie przeglądu w zgodzie z prawem.chyba że dasz w łapę i ktoś jakimś cudem się podłoży.tak samo jak od tego roku będzie problem bez katalizatora przejść. Ja będę kombinować z głośnościa i katalizator będę dokladal.na 99 procent nie będzie tłumików końcowych bo musiałbym mieć dwa.a na 2 nie ma miejsca.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie