Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Przetwornica, podłączenie.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Mam zamiar sobie sprawić oryginalną przetwornice do tunelu, szukałem w etce jakie ma wtyczki, bo chciałbym wykorzystać wtyczkę zapalniczki samochodowej, ale nie doszukałem się. Czy ktoś nie trafił przypadkiem na info o wtyczce zapalniczki i samej przetwornicy.

[Obrazek: b87RX7k.png]

[Obrazek: UqhP0W2.png]

Dodam że w miejsce zapalniczki wleci panel klimy na tył.
(18-01-2018 23:05)szczyku napisał(a): [ -> ]Mam zamiar sobie sprawić oryginalną przetwornice do tunelu, szukałem w etce jakie ma wtyczki, bo chciałbym wykorzystać wtyczkę zapalniczki samochodowej, ale nie doszukałem się. Czy ktoś nie trafił przypadkiem na info o wtyczce zapalniczki i samej przetwornicy.

Dodam że w miejsce zapalniczki wleci panel klimy na tył.

Podejrzewam , że trzeba by znaleźć wtyczkę w wiązce centalnej :
http://www.oemepc.com/seat/parts_lst/mar...705/lang/o
ale nie ma zdjęć gdzie to siedzi .
Na pewno wtyczka do zapalniczki i wtyczka do zasilania przetwornicy to nie to samo . Zresztą przetwornica jest zasilana z dwóch bezpieczników
Dodatkowo ( ?) podłączenie do BCM-a 519 . Czyli by trzeba ciągnąć 3-4 dodatkowe kabelki w okolice bezpieczników .
[attachment=6130]
Z tego co widzę to trzeba 3 przewodów:

- czerwono żółty - skrzynka bezpieczników, bezpiecznik 53
- brązowy - masa w tunelu
- niebieski (bez SS), który jest wpięty w wiązkę (połączenie 61), a z tamta idzie do sterownika,

tylko gdzie się znajduje te połączanie 61?

A gdzie się znajduje Sterownik Instalacji Elektrycznej Samochodu?

Postaram się poszukać przetwornicy z kawałkiem instalacji.
Na pewno masz brykę bez SS ?
Bo te kabelki czarno niebieskie /niebieski to alternatywa albo albo zależy od wykonania samochodu .
To wtedy trzeba się wpiąć kabelkiem do BCMa . Wtyczka C 52 pinowa , wchodzisz w pin 32gi .BCM to jest centralny moduł elektryki po lewej stronie nad bezpiecznikami koło kierownicy .
Połączenia 61 bym nie szukał : to gdzieś we wiązce kabelki są zaprasowane na zimno . Nie będziesz rył wiązki centralnej by to znaleźć .

Jeszcze co do wtyczki do przetwornicy , może jacyś biegli koledzy z TKP by rozkminili wtyczkę do przerwornicy , kod przetwornicy to masz .
Sorry, ja mam Start Stop, ale myślałem że chodzi o przycisk SS.

A po prostu nie wiedziałem że BCM to Centralny Moduł..... gdzie jest BCM to ogarniam i jego kodowanie. Popatrzę więcej aukcji za przetwornicą.
A to nie lepiej jakaś cywilna przetwornicę zapodac,może nawet dużo mocniejsza. Te 150 W to troszkę cienizna.
(20-01-2018 16:14)wesol napisał(a): [ -> ]A to nie lepiej jakaś cywilna przetwornicę zapodac,może nawet dużo mocniejsza. Te 150 W to troszkę cienizna.

Spokojnie pociągnie zasilacz laptopa, no może czajnika nie podłączy ale co się podłącza w aucie pod 230V?
Nie wiem może jakieś małe TV i czasem jeszcze zapodaja playa, może dwa lapki albo jakieś ładowarki tabletów itp. lutownicę transfirmatorowa chyba pociągnie. Pamiętajmy że jeśli przetwornica ma 150 wat to nie jest powiedziane czy to ciągła ciągła moc czy szczytowa. No i to że czasami odbiornik 130 watowy już mimo to nie wystartuje. Tu nie ma tak że każdy Wat wykorzystasz. Jeszcze cena jest ważna. No i na koniec wolałbym jednak nie spinać tego z bcm bo i po co sobie utrudniać a tylko dwa grube kable od aku zapodac i po temacie. Ja jestem zwolennikiem zrobienia tego lepiej jak fabryka.
Dzieciaki będą z tyłu jeździć, jakieś dvd, czy właśnie play. Na tyle to wystarczy. Do tego wrzucę schowki w podłogę i będzie miało gdzie to jeździć.

Chyba tylko po to jest to płaskie gniazdko.
wtyczka ma numer 1J0972753
mam parę sztuk
Stron: 1 2
Przekierowanie