Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Brak ładowania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Wszystkie znaki na niebie ( i na zegarach ) pokazują brak ładowania akumulatora .
Chyba mnie czeka wyrwanie alternatora . Za ciekawie to nie wygląda .

ELSA rzecze grubszą robotę :Confused
Osłona silnika dół i góra
Zderzak przód
Pas przedni w położenie serwisowe .
Napinacz paska
Łapa alternatora i sprężarki .
Kabelkologia od alternatora
I gadzina do góry Undecided

Ktoś to przeszedł w praktyce ?
Już miałem wyciągać alternator, aby wymienić termostat, ale uparłem się że tego nie zrobię, ale pasek ściągnąłem i bardzo prosta rzecz. Łapiesz za pasek na dole, ciągniesz go w dół, napinacz się naciąga i blokujesz go np małym imbusikiem. Napinacz ma specjalne miejsce (dziurkę) na blokadę, zaglądniesz to zobaczysz. Nie wydaje mi się żebyś musiał ruszać zderzak, nic na to nie zapowiadało. Na szczęście udało się wymienić termostat nie ruszając alternatora.
Będziem główkaować żeby się nie narobić . Tremostat z boku pod alternatorem też widziałem . Pomyślimy czy altek wyjdzie grzecznie .
Tak , zdjęcie paska wielokilnowego i zablokowanie napinacza to najłatwiejsze z tego .
Ja w Vr6 ayl żeby wyjąć Altka to zdjąłem Pasek i napinacz to wiadomo, silnik lekko do góry i łapa silnik potem pompę wspomagania i kompresor klimy odsunąłem, kabelki i jest na zewnątrz :-P robota prosta ale czasochłonna
Mowa o innym aucie niestety. Ale po co to drąży kolega jak i tak nic tam grzebać nie będzie. Zostaw to mechanikowi.
(16-01-2018 22:20)wesol napisał(a): [ -> ]Mowa o innym aucie niestety. Ale po co to drąży kolega jak i tak nic tam grzebać nie będzie. Zostaw to mechanikowi.

Właśnie dzisiaj grzebie , zobaczymy narobi się czy uda mu się na skróty .
Angry Szczotki sie skończyli . Taka niby duperela , a niestety pół samochodu rozebraliśmy .
Mówiłem ci byś podał napięcie na pin i byśmy odrazu wiedzieli że problem leży po stronie altka. Ale ile to nalotu musi być by szczotki skończyć.
(21-01-2018 00:40)wesol napisał(a): [ -> ]Ale ile to nalotu musi być by szczotki skończyć.
No i to mnie niestety nurtuje . Ile ta francowata Alhambra ma przewalone . Chociaż wszystkie sterowniki pokazywały tyle samo przy zakupie . Ale to nie problemAngry .
No tak szczotki się skończyli a komutator był nietknięty .
Jakieś du....e te szczotki Huh
Kolego, a z jakim przebiegiem kupiłeś swoją Alhambre?
Stron: 1 2
Przekierowanie