28-12-2017, 10:16
siema.
Chciałem podzielić się tu z wami moją wydumką nad moim sztruclem 1.8T AWC
Plan na już narazie jest na stage 2 czyli:
Turbo k04-530 z Audi S3 2.0tfsi
pompa paliwa deatchwerks dw65v
wtryski 630cc bosch
duży intercoler 450x230x65 z częściowym o rurowaniem bo część rur metalowych z dolotu auta chce wykorzystać
tip 3 cale plus przeplywka
uklad wydechowy dp 3cale z katalizatorem (w pierwszym etapie bedzie sam DP)
Oczywiście zabawę rozpocząłem od wymiany przegubów wewnętrznych na homo kinetyczne i półosi pośredniej co by napęd był przenoszony bez zakłóceń.
turbo , pompa paliwa , i wtryski już czekają. do wykonania została flansza zmieniająca rozstaw turbo z 1.8T na 2.0tfsi , będzie wykonana z aluminium na cnc. czekam na znajomego aż dokończy rysunek i będzie można wyciąć.
jest plan na adaptacje elektrycznego DV z 2.0tfsi oraz n75 z tego samego silnika.
w wakacje przy zmianie rozrzadu moze wpadna kute korby i hybrydowa sprezarka ale to juz jest STAGE 3.
aktualizacje wkrotce
Chciałem podzielić się tu z wami moją wydumką nad moim sztruclem 1.8T AWC
Plan na już narazie jest na stage 2 czyli:
Turbo k04-530 z Audi S3 2.0tfsi
pompa paliwa deatchwerks dw65v
wtryski 630cc bosch
duży intercoler 450x230x65 z częściowym o rurowaniem bo część rur metalowych z dolotu auta chce wykorzystać
tip 3 cale plus przeplywka
uklad wydechowy dp 3cale z katalizatorem (w pierwszym etapie bedzie sam DP)
Oczywiście zabawę rozpocząłem od wymiany przegubów wewnętrznych na homo kinetyczne i półosi pośredniej co by napęd był przenoszony bez zakłóceń.
turbo , pompa paliwa , i wtryski już czekają. do wykonania została flansza zmieniająca rozstaw turbo z 1.8T na 2.0tfsi , będzie wykonana z aluminium na cnc. czekam na znajomego aż dokończy rysunek i będzie można wyciąć.
jest plan na adaptacje elektrycznego DV z 2.0tfsi oraz n75 z tego samego silnika.
w wakacje przy zmianie rozrzadu moze wpadna kute korby i hybrydowa sprezarka ale to juz jest STAGE 3.
aktualizacje wkrotce