Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 98r 1.9TDI AFN nie jedzie - logi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
http://vaglogi.pl/log-013_003_010_i6focl.html

Nie wiem które to są wartości żądane a które rzeczywiste, ale są mocno duże rozbieżności...

Poza tym wyskakuje błąd:

65535 - Internal Control Module Memory Error
35-10 - - - Intermittent

Pomożecie?
Osobno zrob 011 i potem 003.
Witam.

Wesol, nie rób kolegi w ... Wink, bo się namęczy z tymi logami. Wężyk idący aż do środka ECM jest do wymiany + rozbieranie i czyszczenie ECM-u, ewentualnie luty do poprawienia, jak olejowy syf przebywał tam zbyt długo Wink. Bez tego, dalsze prace nad tymi przypadłościami są bezcelowe.

Pozdrawiam
Hehe, wężyk właśnie skrócony z braku odpowiedniego pod ręką, jest dużo lepiej jeśli chodzi o odczucia, logi:
http://vaglogi.pl/log-003_011_005_1QzNUJM.html

W międzyczasie to ogarnąłem, opaski nie przykręciłem na ECU, nie mam tyle nerwów na dziś chyba...

Co myślicie?

Ps. dopiero sam looknąłem w LOGi, czy pierwsze ciśnienie to nie jest atmosfera? Czemu skacze z tysiąca na dwa przy bucie? Powinno tak być?
Ps2. log z tego posta to dwa przejazdy na 3 biegu, jak widać po słupku TIME w razie co Smile
Witam.

No chyba sam odczuwasz poprawę, nawet bez robienia logów Smile. A wężyk, to sobie możesz skrócić przy wężu ogrodowym. Wymiana na nowy łącznie z tym co jest w środku ECM + dokładne mycie + ewentualne przelutowanie, jeśli nie to problem szybko wróci.

Pozdrawiam
Wiesz - skrócony z racji soboty i godziny 19:25 przed świętami a pod ręką dostępny tylko gazowy fi 4mm Smile Będzie trzeba po prostu wrócić do tematu wężyka, ale tak czy owak umyte, wysuszone. Pytanie, czy na chwile obecną logi są takie jak mają być i po prostu szykować się na soft, czy przyzwyczaić się do tego, że auto po prostu jest osiołkiem Smile
Witam.

Żeby prawidłowo ocenić log-i, to musisz zrobić, jak kolega Wesol radzi, jeśli chodzi o subiektywne odczucia, to SGA z tym silnikiem nie przysparzają banana na ustach Wink.

Pozdrawiam
Jak tak trzeba to tak zrobię, ale tak instruktażowo mi powiedzcie jaka jest różnica między robieniem ich oddzielnie a "na raz"? Dopiero zaczynam rozkminiać VCDSa, do tej pory śmigałem tylko na ogólnych fejsach, Bosch, Delphi, Launch, ale to małe gówienko daje rade w Vagu Big Grin
Przepustowosc danych fejsa jest ograniczona. Robiac trzy grupy razem musi pidzielic swoje mizliwosci na trzy grupy i jak widac migawki odczytow mamy co 1.2 sekundy a tak by byly co 0.4 sekundy czyli bardziej czytelne. A to wiaze sie z odczytami co np 60 czy 80 obr silnika a nie co 300-400 obr. Ale wydaje mi sie ze z logu 010 widac ze czujnik cisnienia atmosferycznego szwankuje. Kiedys u Artura zesmy z tym walczyli i wystarczylo przelutowac ow czujnik i ozyl. Niby poznawo wstaje suszara ale ciezko z tak slabych logow cos twierdzi . Dlatego mowie bys zlogowal jezcze raz osobno nawet 003 010 oraz 011. I jeszcze statycznie 010 tak ze 30 sekund to bedzie widac jaka atmosfere widzi.
Rozumiem... Żona mnie już chyba nie wypuści z domu z lapkiem, zrobię po niedzieli logi. Ale tak przyszłościowo - czujnik atmosferyczny to ten, który pokazuje ~1000 a potem cały czas ~2000? I tak powinien się zachowywać, czy jakoś inaczej?
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie