18-11-2011, 09:18
18-11-2011, 10:26
sprawdz na poczatek czy weżyk laczacy pompe vac z serwem hamulcowym jest caly. Nawet ja bym go wymienił. Dość czesto jest tak ze sobie pęka bo jest dość sztywny prawie plastikowy. Mozna tez ewentualnie uciachac go na koncach po 1 cm i podgrzewajac opalarka nałożyć na króćce. Pompa vac jest z pompka paliwa w PD tzw tandemowa. Sa dwa rodzaje znaczy sie dwie firmy robily do tych silnikow no i kosztuje nowa jakies 600 po dobrych zniżkach itp bo normalnie to spokojnie kafla przekracza. Uzywka to loteria no i do niektorych tych pompek nie dostaniesz uszczelek na sekcje pompki paliwa bo nie wystepuja.
18-11-2011, 10:43
wymiana wężyka chyba nic nie da bo się króciec rusza przy pompie?
a tak pytanko na marginesie,czy mógł zostać uszkodzony przy wymianie uszczelki pod głowicą?
a tak pytanko na marginesie,czy mógł zostać uszkodzony przy wymianie uszczelki pod głowicą?
23-11-2011, 05:13
czy króciec mógł zostać uszkodzony przy wymianie uszczelki pod głowicą czy też jest to normalne?
23-11-2011, 08:07
Musz esprawdzic czy umnie sie rusza czy siedzi sztywno ale w oplach wlasnie pamietam ze tez sie lekko ruszał. Szczlność mial bo jak zassa to sie uszczelniał. Przy wymianie UPG mozna i ten wezyk uszkodzić- za bardzo dogiąć jak i sam króciec. Za mocno szarpniesz, odsuniesz i jest lipa ale tez i ze starości lubi juz siaść zwlaszcza jak poduszki silnika sa wysmigane to szarpie motorownia.
24-11-2011, 22:44
U mnie się ruszał i zasysało tamtędy. Oczyściłem i dobrym klejem skleiłem (płynnym metalem) i od tego czasu mam spokój - turbina normalnie wstaje i hamulec jest jak należy.
25-11-2011, 01:50
ok.
dzięki
dzięki
30-11-2011, 21:01
Jeszcze jedno pytanko,
czy po wymianie vacumpompy potrzebna jest jakaś regulacja?
czy po wymianie vacumpompy potrzebna jest jakaś regulacja?
30-11-2011, 21:18
nie nic nie trzeba robic. uklad paliwowy sam sie odpowietrzy bo pompka podajaca z baku przepompuje uklad caly.
30-11-2011, 21:34
dzięki.