Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Uprzejmie proszę pomóc mi przeanalizować Logi wtrysków i przepływomierza AUY 115
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Witam serdecznie. Zlogowałem dzisiaj Auto Seat Alhambra 2003 AUY 115. Egr w nim jest zaślepiony i wyłączony. Wszystkie filtry nowe. Olej 5w40 Motul Specific 505.01. Stary vaglog widzę, że nie działa daję więc linki do innej stronki (jakby nie wyświetlały się poprawnie proszę o takie info).

Statyczne:
003 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33882
013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33886 (tutaj robiony był log gdy wyskoczył błąd za dużych BIPów (tak mi się wydaje) razem ze świecącą się kontrolką ESP
013 próba po zgaszeniu bez kontroli ESP http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33887
018 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33888
023 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33889

Dynamiczne:
003 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33881
008 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33883
011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33884
013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33885

Załączę tez zdjęcia błędów jakie mi wyskoczyły jakby ktoś miał chęć pomóc je rozszyfrować.

Jeżeli chodzi o BIPy w maju robiłem również 023 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/33857
i moje pytanie, czy to, że nagle wszystkie BIPy tak podskoczyły mogą mieć związek z uszkodzoną instalacją?

Z przyjemnością przyjmę każdą informację Smile
Wydaje mi się że w Twoim przypadku pompki nadają się już do regeneracji. W maju jeszcze maiłeś wszystko OK. Możesz jeszcze docisnąć konektorek na pompce 1 to może pozbędziesz się problemu z wypadaniem zapłonu,choć on ma tak duże bipy że może to niewiele dać. Raczej czeka Cie wymiana co najmniej 1 i 3 pompowtrysku ,a najlepiej wszystkie i spokój.
Turbo OK.
Na pewno jeszcze koledzy się wypowiedzą co i jak. Pozdro
Dziękuję za zainteresowanie i informacje. Czekam jeżeli ktoś jeszcze chciałby coś powiedzieć, może też o przepływomierzu przy okazji ;-)
Poczekaj na wesola lub tolusia to ci powiedzą co i jak.
Te logi to powinieneś robić do około 4000rmp. Te do 2500 to trochę mało. DodgyDodgy
Logi robiłem od ok 1400 do 4300, nie wiem jak u was się wyświetla na tej nowej stronie ale u mnie scrollem na myszce mogę zjechać niżej po resztę wyników i tylko na komputerze, na telefonie sie nie wyświetlają.
Tak turbo idzie jak po czyszczeniu niedawnym. Pompka pierwsza kuleje i to dosc znacznie. Najlpiej zamien miejscami ja z jakas inna i wtedy loga zapodac tylko 013. ale cos mi sie wydaje ze to pompka kuleje.
Przyznam się, że trochę obawiam się sam wtryski zamieniać bo nigdy ich nie ruszalem. Zastanawia mnie fakt ich późniejszej regulacji w warunkach pod blokiem :-P Rozumiem, że turbo i przepływka w dobrej kondycji? (Ta przepływka mi po głowie chodziła cały czas ale to pewnie wina wtrysku, że spalanie spore i mocy w wyższych obrotach lekko brakowało). A co panowie powiecie na temat błędu z brakiem komunikacji ze zdjęć? Zauważyłem, że od 3 dni jak go rano odpalam chodzi jakby na 3 gary, telepie i głośno klekoce a po jakiejś minucie już się uspokaja. Jak sądzicie?
Może to być właśnie problem z elektryka na pompce nr.1. Tak jak pisałem wyżej docisnij konektorek wtyczkę na tym wtrysku i powinno pomóc na to telepanie ( wypadanie zapłonu brak).
Zamienic miejscami zawsze mozna. Prosta robota. Pare splinow imbusow i kluczy plaskich i robisz nawet w nocy przy latarce. Nieraz jak walczylem to w jednym aucie ze 8 razy zmuenialem pompki i kompletami i na sztuki.

Wydaje mi sie ze tu podginanie blaszek nie pomoze ale to tez robota na 10 minut.
Tak więc zabiorę się za to i dam znać co z tego wyszło. Po zamianie miejscami rozumiem, że będę musiał wyregulowac wtrysk przed jakimkolwiek pomiarem? Proszę powiedzcie mi jeszcze czy kolejność wtrysków jest licząc od rozrządu 1,2,3,4? Czy mają mieszaną np 1.3.4.2?
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie