Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Diagnoza pompowtrysków
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam,

Mam problem z silnikiem 1.9 AUY. Silnik podczas pracy ma spore drgania, zwłaszcza wyczuwalne na biegu jałowym. Silnik ma moc. Odpala dobrze, chociaż po odpaleniu potrafią lekko zafalować obroty.

W ostatnim czasie wymieniałem uszczelkę pod głowicą - przegrzewał się na autostradzie. Po wymianie uszczelki miałem wrażenie, że silnik pracował głośniej, ale oprócz tego nie było żadnych problemów. Później był problem z odpaleniem po dłuższym postoju, trzeba było kręcić kilka razy rozrusznikiem - pomogło uszczelnienie jednego pompowtrysku. Na dzień dzisiejszy tak wyglądają zdjęcia z pracy pompowtrysków. I moje pytanie czy problem z drganiami silnika jest spowodowany niewłaściwą pracą pompowtysków czy raczej szukać problemu gdzie indziej?

[attachment=5948][attachment=5949]
Tak rewelacyjne sa. Jedzo pozadnego mechanika nie piekarza.
Co w tym jest rewelacyjnego? Drugi cylinder dawka poza zakresem na + do tego wysoki BIP. Pierwsze zdjęcie na biegu jałowym, drugie przy zwiększonych obrotach.
(08-10-2017 17:50)lukas511 napisał(a): [ -> ]Co w tym jest rewelacyjnego? Drugi cylinder dawka poza zakresem na + do tego wysoki BIP.
No korekty na 1 i 3 to też ideałem nie świecą.Sam to robiłeś , czy to ci ktoś robił???
Rewelacja jest to ze ludzie to juz do smierci baranami zostana. Kompleksowo wszystko zrobione. Zawsze tak robia pompki glowica turbo a na koniec kibel jest. Trzeba bylo jeszcze sprzeglo zrobic skrzynie i program.

Tu nie ma co deliberowac. Do mechanika i niech kase oddaje albo auto do perfekcji doprowadza bo sprawa dla tvn turbo bedzie.
(08-10-2017 17:50)lukas511 napisał(a): [ -> ]Co w tym jest rewelacyjnego? Drugi cylinder dawka poza zakresem na + do tego wysoki BIP. Pierwsze zdjęcie na biegu jałowym, drugie przy zwiększonych obrotach.

Witam.

Nie zrozumiałeś forumowiczu aluzji naszego Wesola, że masz coś nie tak Wink. Podstawowe pytanie brzmi czy to pompowtryski/ich wiązka dają takie wyniki czy coś w "cylindrach/zaworach karze im tak się zachowywać" po wymianie UPG. Zacznij od poprawy styków i poprawnej regulacji pompek, potem logi dynamiczne i dopiero wtedy będzie można coś wyrokować.

Pozdrawiam
Wyciagnac pompki. Obadac oringi mozna nawet pod szklem powiekszajacym bo wtedy lepiej widac. Zamienic miejscami. Dobrze zalozyc je z odpowiednim naciagiem.
Sprasdzic czy pompe vaq ktos nie uszczelnial silikonem-to bardzo wazne. Wiazka tu nie ma nic do rzeczy. Problem z pinami jest zglaszany bledem przy takich szarpaniach czesto wystepujacych.
Dzieki za odpowiedz.
Mechanik zaproponował wymianę/regenerację pompowtrysków.
Podłączyłem dzisiaj jeszcze raz do kompa i wyrzucił błąd 16686 - Cylinder 2: Wypadanie zapłonu. Problem z 2 pompką?
Wez najpierw zrob co mowie bo zaraz tez oddasz te pompki do kowala i wtedy to juz umyje rece od tego drazenia w czarnej dupie.
Rób jak mówi wesol bo będziesz regenerował za kilka klocków te pompowtryski i będziesz w tym samym miejscu co jesteś.
Wypadanie zapłonu też może być związane ze zbyt niskim stopniem sprężania w danym cylindrze, choć na chwilę obecną nie jet to wyrok u ciebie.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie