Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: sharan 2005 - taka kierownica, czy to fabryczne?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich forumowiczów i prośba o odp. Sprawdzam Sharan 2005r. w Niemczech miał kilku właścicieli, niby wszystko ok , ale nurtuje mnie ta piękna kierownica. Czy jest możliwe dla tego roczniku , ze to oryginał z pakietu dodatkowego wyposażenia , czy też było coś przekładane? Nie jest to wersja specjal...
Kiera z nowych vagow. Dosc droga. Zaleznie od wersji co i jak to cena sporo ponad kafla.
Nie wychodzil zaden sga z taka kiera.
A przepraszam. Masz rację z ceną.

To jest ta kierownica:


http://allegro.pl/kierownica-vw-golf-vi-...37132.html

Do tego airbag i będzie 1200-1300 zł.
Piękne dzięki za szybką pomoc. Czekałem na odpowiedź z Niemiec, skąd ta kierownica. Obecny właściciel twierdzi, że wymienił ją na taką 4 lata temu, bo oryginał mu nie odpowiadał (chciał mieć ładną i modną). No niby pięknie , ale teraz pytanie , czy kierownice miedzy różnymi modelami tego auta odległymi w produkcji o kilka lat , można sobie tak po prostu przekładać, wiązki podłączeń poduszki są takie same? Sorry , jeżeli pytam infantylnie, ale się po prostu nie znam.
poduszka to tak jak odpalenie dynamitu. zapalnik w dynamit plus dwa kable i detonator. Dwa kable te czy tamte to nie istotne. a co do pasowania kiery na wieloklin- wiekszosc pasuje w swojej marce a nwet gdyby nie to sie dorabia/przerabia taka przelotke i po temacie.
W całej grupie VW wieloklin jest taki sam.
Ja miałem u siebie kierownicę z Audi 80 jak moją dawałem szyć.
Nie wiem od którego roku takie mocowanie jest stosowane ale dziś np. miałem Passata B5 z roku 1999 i mógłbym jego kierownicę zamontować do Sharana z 2012 roku.

Jeśli chodzi zaś o podłączenie poduszki z kierownicy o której tu mowa to jest do tego oryginalny kabelek. Mam taki u siebie w Fabii.

Jutro zrobię mu fotkę i napiszę numer.
Nie tak do konca w calej grupie. Pomijam juz jakies tam golfy 2 bo to zabytki od 10 czy wuecej lat ale T4 ma inny wieloklin i nie pomieszasz kier z golfem 4 czy sharanem. Ale owszem wiekszosc ma zamienne kiery.
Nie byłbym taki ufny, że powód wymiany był tylko estetyczny. Takie auto warto uważniej sprawdzić, czy dzwonu nie było. Podobnie, jak przy nowych "tjuningowych" lampach w starym samochodzie.
W sga deska i pasy to mega kasa takze kiera przy tym to pikus. Teraz troche spadly ceny ale jeszcze ze 5 lat temu to byl mega koszt.
(03-10-2017 08:48)Czerwony napisał(a): [ -> ]Nie byłbym taki ufny, że powód wymiany był tylko estetyczny. Takie auto warto uważniej sprawdzić, czy dzwonu nie było. Podobnie, jak przy nowych "tjuningowych" lampach w starym samochodzie.


A ja uważam, że powód wymiany był tylko estetyczny. Jakby powodem był wypadek to dużo taniej dostałby oryginał.
Stron: 1 2
Przekierowanie