16-07-2017, 20:28
Witam.Mam problem z moim autem.Ale od początku.Sytuacja jest o tyle niekomfortowa że problem ów pojawił się za granicą w Niemczech.Tydzien temu jechałem w dość upalny dzień i pojawił się komunikat że jest problem z ciśnieniem oleju, wyskoczył kilka razy w ciągu półtorej godziny ale znikał gdy silnik kręcił się powyżej 2tys.Po 2 godzinach jazdy jednak osłabł i ewidentnie nie pracował na jeden gar.Zakupilem nową cewkę NGK i wymieniłem.Nastepnie odłączyłem akumulator żeby zgasł chek.Odpalilem auto , chodziło normalnie.Dodam że cewkę wymieniłem tydzień później od awarii a auto w tym czasie stało.Po pół godziny jazdy na nowej cewce, silnik znowu nie pracuje na jednym cylindrze a check zapala się po dodaniu gazu,po odjęciu gazu gaśnie.Czy ktoś ma jakieś sugestie co można jeszcze wymienić na tzw.czuja żeby jakoś dokulac się do Polski,bez ingerencji komputera.