08-07-2017, 15:07
Witam kolegow jestem nowy na forum i mam problem z moim sharanem 2.0 benzyna +gaz brc. 2002 rok. Ja zakladalem gaz. Auto nie mozna odpalic po przejechaniu ok 600km
Po prostu gasze silnik i probuje go odpalic i nic . Auto na linke jade do mechanika ten podlancza komputer i wykasowuje mi nastepujace bledy
P0261 wykrywacz cylindra 1 niski sygnal
P0267 wykrywacz cylindra 3 niski sygnal
P0270 wykrywacz cylindra 4 niski sygnal
P0443 wykrywlacz cylindra 2 niski sygnal
P0443 uklad odprowadzania par paliwa,obwod sterowania zaworu oczyszczania-usterka.
P0418 system wtrysku powietrza wtornego.Przekaznik A.-usterka.
P0401 uklad recylkruacji spalin-wykryty niedostateczny przeplyw.
Potem przejezdzam kolejne 500km i znow mi zdycha. Znow komputer i czyszczenie bledow. I tak mam juz 2,5 miesiaca .
Wymienilem cewke ,kable,swiece,pompe paliwa. I nie ma poprawy.
Dodatkowo od tygodnia swieci sie katrolka od poduszki kierowniczej ,czujnik od temperatury piszczy ze za wysoka temperatura jest i czujnik kata skretu sie zapalil.
Pierwszy blad jaki wyskakuje po przejechaniu ok 200km to P0401 uklad recyrkulacji spalin -nie wystarczajacy przeply. Wtedy pali sie zulta katrolka silnika , i po przejechaniu kolejnych 300km . Pojawiaja sie pozostale bledy i nie mozna autka uruchomic. Prosze rade . Dziekuje Adam
Po prostu gasze silnik i probuje go odpalic i nic . Auto na linke jade do mechanika ten podlancza komputer i wykasowuje mi nastepujace bledy
P0261 wykrywacz cylindra 1 niski sygnal
P0267 wykrywacz cylindra 3 niski sygnal
P0270 wykrywacz cylindra 4 niski sygnal
P0443 wykrywlacz cylindra 2 niski sygnal
P0443 uklad odprowadzania par paliwa,obwod sterowania zaworu oczyszczania-usterka.
P0418 system wtrysku powietrza wtornego.Przekaznik A.-usterka.
P0401 uklad recylkruacji spalin-wykryty niedostateczny przeplyw.
Potem przejezdzam kolejne 500km i znow mi zdycha. Znow komputer i czyszczenie bledow. I tak mam juz 2,5 miesiaca .
Wymienilem cewke ,kable,swiece,pompe paliwa. I nie ma poprawy.
Dodatkowo od tygodnia swieci sie katrolka od poduszki kierowniczej ,czujnik od temperatury piszczy ze za wysoka temperatura jest i czujnik kata skretu sie zapalil.
Pierwszy blad jaki wyskakuje po przejechaniu ok 200km to P0401 uklad recyrkulacji spalin -nie wystarczajacy przeply. Wtedy pali sie zulta katrolka silnika , i po przejechaniu kolejnych 300km . Pojawiaja sie pozostale bledy i nie mozna autka uruchomic. Prosze rade . Dziekuje Adam