Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Demontaż schowka na okulary i oświetlenia wewnętrznego
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
Po kupnie nowego rejestratora toru jady przyszło mi do głowy że trzeba go jakoś zasilić "po kluczyku". Zauważyłem że w podsufitce jedna a lampek wyłącza się po uzbrojeniu alarmu. Zatem chciałem kupić przetwornice 12/5V i zasilić rejestrator z tego źródła napięcia wypuszczając kabel po szybie podsufitką . Czy ktoś wyjmował schowek na okulary z całym oświetleniem aby dostać się do kostki z przewodami. Wskazówki mile widziane.
Okazało się że światło w podsufitce pali się tylko przy wyjętym kluczyku. Zatem ta droga uzyskania 12V odpada. Mam jednak w samochodzie lusterko fotochromatyczne. Czy tam może być 12V po kluczyku?
(11-06-2017 11:14)sirius98 napisał(a): [ -> ]Mam jednak w samochodzie lusterko fotochromatyczne. Czy tam może być 12V po kluczyku?

Tak. Lusterko fotochrom działa po przekręceniu kluczyka.
Dziękuje.
Załączam zdjęcia z operacji podłączenia małej przetwornicy STEP DOWN 6-25V na 5V USB pod lusterko fotochromatyczne 12VDC w celu włączania zasilania rejestratora jazdy razem z kluczykiem. Operacja bez cięcia kabli. Podłączamy się (+ po stacyjce) pod kabel biało-czarny. Pobór prądu ~250mA nie nadwyręży tego cienkiego kabla. Działa bezproblemowo już przeszło miesiąc.
Sprawdzales pobor pradu rejestratora i parametry tej przetwornicy? Zeby nie wyszlo ze przetwornica moze podac ze 400mA a rejestrator chce konsumowac ze 1000mA. Wiem ze jest w nim bateryjka ale przy dluzszej jezdzie sie rozladuje i wylaczy.
Przetwornica ma wydajność do 3A tak wiec problem ten nie powinien istnieć. Sprawdzałem pobór prądu rejestratora przed montażem przetwornicy na zasilaczu serwisowym.
To jest zapas. W sumie to przetwornica jak wspomniales down wiec latwiej. Up'y maja gorzej. Przy malych jeszcze pradach maja dosc wysoka sprawnosc bo ponad 90%.
Przekierowanie