31-05-2017, 22:59
Dzień dobry
Po zrobionej trasie ( 500 km )
W aucie zaczęło przy przyspieszaniu stukać jeśli dobrze wyczytałem fory. ( tutaj stawiam na polos prawa ) im szybciej jadę ( np 120 km/h ) tym buda bardziej się trzesie oraz w jeździe pod obciążeniem ( podjazd pod górę )stukanie sie nasila przy
Puszczeniu gazu przestaje stukać . Przy wrzuceniu na D lub R jest odczuwalny luz na pół osi
Ale jest jeszcze jeden bardziej interesujący problem , przy dynamicznym przyspieszaniu przy redukcji , biegu ( w aucie jest automat )w aucie jest stuk i szarpnięcie oraz zaswiecaja się kontrolki EPC I CHECK jednocześnie . Mrugnał na pół sekundy i auto jedzie normalnie dalej . Skrzynia w trybie manualnej skrzyni i problemu nie zauważyłem .
Wyskoczyła mi kontrolka od świateł i rzeczywisicie światła stop nie miałem , żarówkę zmieniłem autem nienejchalen niestety jeszcze wiec nie wiem czy lepiej ,
Aczkolwiek EPC GAŚNIE po przekreceniu kluczyka CHECK tak samo .
Pytania :
Czy luz na pół osi może wpłynąć na EPC I CHECK ?
Czy z takim stukoten dojadę w tempie do 100 km:h 500 km trasy do swojego mechanika czy lepiej próbować naprawić na miejscu ?
Po zrobionej trasie ( 500 km )
W aucie zaczęło przy przyspieszaniu stukać jeśli dobrze wyczytałem fory. ( tutaj stawiam na polos prawa ) im szybciej jadę ( np 120 km/h ) tym buda bardziej się trzesie oraz w jeździe pod obciążeniem ( podjazd pod górę )stukanie sie nasila przy
Puszczeniu gazu przestaje stukać . Przy wrzuceniu na D lub R jest odczuwalny luz na pół osi
Ale jest jeszcze jeden bardziej interesujący problem , przy dynamicznym przyspieszaniu przy redukcji , biegu ( w aucie jest automat )w aucie jest stuk i szarpnięcie oraz zaswiecaja się kontrolki EPC I CHECK jednocześnie . Mrugnał na pół sekundy i auto jedzie normalnie dalej . Skrzynia w trybie manualnej skrzyni i problemu nie zauważyłem .
Wyskoczyła mi kontrolka od świateł i rzeczywisicie światła stop nie miałem , żarówkę zmieniłem autem nienejchalen niestety jeszcze wiec nie wiem czy lepiej ,
Aczkolwiek EPC GAŚNIE po przekreceniu kluczyka CHECK tak samo .
Pytania :
Czy luz na pół osi może wpłynąć na EPC I CHECK ?
Czy z takim stukoten dojadę w tempie do 100 km:h 500 km trasy do swojego mechanika czy lepiej próbować naprawić na miejscu ?