Witam wszystkich
Ostatnimi czasy miewam problemy ze swoim Shatanem. Przy 2 tyś obrotów tak jak by tracił moc. Zaopatrzyłem się w VCDS i chciał bym żeby ktoś mi to zobaczył i powiedział co może być przyczyną bądź co jeszcze mam sprawdzić.
Poniżej wklejam logi z pomiaru i listę błędów po przeskanowaniu
http://vaglog.com/log-003_011_hv9r0Hl.html
Geometria w turbinie się zacina bo widać że ciśnienie spada a później zaczyna przeładowywać.
jak robisz logi to nie wajchruj tak tym gazem tylko start logu->pedał w podłogę-> koniec obrotów-> koniec logu.
Tak, wiem ten pierwszy log to był dla testu. Potem po niżej jest już prawidłowo. Następnym razem już zrobię tak jak trzeba
Osobno logi zrob 011 i 003 ale na 4 lub 5 biegu. Pedak gazu na maxa ma byc wcisniety.
Dobra dziś wieczorem zrobię
Koło 21 wrzucę.
problem gdzies w turbo lezy. Jakies luzy na oczku lapki geo- sztanga gruszki. moza sama gruszka podkorodowana. a moze w geo turbiny. tak czy siak po zrzucie suszary sie dowiesz co i jak. po tym sie zobaczy jak z przpelywka choc odrobine pewnei moze na samej gorze obrotow zanizac to mysle ze nie robi ona problemow tutaj.
A to może mieć związek też z wysokim spalaniem??
Bo na ostatniej trasie komputer mi pokazał spalanie 8l/100km a jechałem przepisowo
Komputer to nie mierzy spalania. On wylicza przyblizone wartosci z niektorych parametrow. Wlasnie z przepywki z czasow itp rzeczy. Jesli parametry nie sa okej to jak wynik ma byc okej. To nie jak pomiar zuzycia wody w domu. Nie ma wodomierza-paliwomierza.
dobra to już ktoś mi wyjaśnił
Powiedz mi jeszcze tak na przyszłość jak powinny wyglądać prawidłowe logi?