Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Dwa kody błędów Sharan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Podpiąłem swojego sharana pod komputer i wyskoczyły mi takie dwa błędy:

17958 (P1550) -- Nieznany kod błędów
16485 (PO101) Mass or Volume air Flow Circuit Range/Performance
Sporadyczny

Może mi ktoś powiedzieć co one oznaczają?
17958-regulator ciśnienia turbo
16485- cos z przepływka.

Znalezione u wuja Google ;] Mam nadzieje ze pomoglem
Czyli jest coś nie tak z turbiną?
Ostatnio sharan całkowicie stracił moc ciężko go rozbujać nawet do 100km/h
przy czym wpada też w tryb awaryjny po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie i po jakiś czasie znowu traci moc.
Ostatnio wszystkie przewody podciśnieniowe zostały wymienione na nowe wraz z przepływką ale nic to nie dało. W czym jeszcze może być problem?
regulatos cisnienia turbo ???
A w którym miejscu mogę go znaleźć? Czy to chodzi o zawór N75 ?
Sprawdź czy masz olej w dolocie za turbo. Prawdopodobnie kierownicę w turbo stoją . Regeneracja turbiny i adaptacja około 700zl i będzie jak Nowy .
Dzięki Piotrze za pewne wskazówki. Jutro jeszcze raz wszystko posprawdzam bo jazda bez działającej turbiny już mnie denerwuje.
Zadnych adaptacji sie nie tobi bo nie ma czegos takiego. Trzeba zrobic loga dynamicznego 003 i 011 i bedzie sprawa jasna ale na 99% kierownice stoja deba. Czyli turbo wyciagnac i wyczyscic geometrie i bedzie smigac dalej. Jeslu przeplywka jest zdrowa to zbadac dolot czy szczelny od przeplywki do wlotu do turbiny. No chyba ze problemem bedzie kabloteka od przeplywki.
Prosta sprawa-klasyczny przypadek.
Witam, Udało mi się naprawić Sharana przyczyną był zawór N75 odkręciłem go
potraktowałem WD-40 i turbo śmiga jak nowe i nic nie odcina Smile
Dzięki wam za podpowiedzi Smile
Znaczy się odpioles wszystkie wężyki od niego i w kazdy z nich pofukales wd40, jakoś go rozruszales powietrzem czy jak? Na tym to polegało? Tyle wystarczy, jest jakas różnica po przelaniu go wd40 od razu, czy dopiero po założeniu i sprawdzaniu podczas pracy turbo?
Stron: 1 2
Przekierowanie