Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Analiza AUY poproszę
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Proszę doświadczonych kolegów o rzucenie okiem i wypowiedzenie się na temat moich logów
http://vaglog.pl/log-011_013_001_7FG47TB.html
http://vaglog.pl/log-011_013_001_y9N5u.html
Masakra na pompowtryskach jakas i tak wstepnie to pewnie turbo skiepszczpne bo pewnie po regeneracji jakiejs.
Pompka 1 poza zakresem, wiem, że do roboty. Trzecią też od razu robić?
W turbinie ostatnio czyszczona była geometria, bo się przycinała.
Jak mu wcisnę but w podłogę, to w zakresie plus minus 3000 obrotów ma tak, jakby ktoś na ułamek sekundy odcinał moc, takie 2-3 bujnięcia i potem ciągnie juz w miarę normalnie. Wina turbiny? Jakiegoś sterowania? Czy może tych pompek?
Nie łapie ci tryby awaryjnego?
Do sprawdzenia na pewno geo w turbo i połączenia na pompkach.
Edit;
A luzu nie było dużego w turbinie bo skoro geo czyszczone a ciśnie tak słabo to już jak nie rozjechana turbina to albo grucha albo wężyk podcisnienia może.

A bipy jakie na pompkach?
Tryb awaryjny łapał przed czyszczeniem geo. Luz lekki miała, ale w ocenie gości co się niby znają do przeżycia. Grucha działa, wężyki popatrzę. Turbinę bym może i dał do roboty gdzieś. Macie jakieś sprawdzone miejsca? Czy tylko wymiana na nową (ponad 2 tysie pln)?
Jak sprawdzić bipy? Bo jestem w temacie kompletnie zielony Wink
To raz jeszcze, tym razem z bipami, raz statyczny, 2 razy dynamiczny
http://vaglog.pl/log-023_013_011_A43x8YX.html
http://vaglog.pl/log-023_013_011_AUjGFzP.html
http://vaglog.pl/log-023_013_011_G4P6PXB.html
i same bipy
http://vaglog.pl/log-023_82HIXL8.html
Pierwszych parę sekund jest na obrotach 3000, potem luz, potem trochę zwiekszałem.
Witam.

Kolega Wesol już Ci napisał co jest "grane", dalsze log-owanie i dywagacje, bez konkretnych czynności, są zbyteczne. Najpierw zrób porządek z pompowtryskiwaczami, możesz zacząć od zamiany ich miejscami i ponownej regulacji i sławetnego "dogięcia styków", i sprawdzenia całej wiązki i jej połączenia ze sterownikiem silnika -ciągłość/rezystancję/zwarcia i ponownie zrobić log-i, dodać tylko gr. 018., to Cię nic nie będzie kosztowało na czas testu, bo potem wiadomo nowe oringi/podkładki itp., jeśli zrobisz sam. Prawdopodobnie i tak się skończy na ich regeneracji no ale ... Wink. Potem dopiero zajmij się turbiną, bo bez sprawnych pompek turbiną nie ma się co zajmować.

Pozdrawiam
Sytuacja się skomplikowała.
Mechanik podmienił, w sensie założył swoje, podobno pewne 100%, wtryski 1 i 2. Teraz logi przedstawiają się następująco
http://vaglog.pl/log-011_013_018_NvDBZ.html
http://vaglog.pl/log-011_013_018_NmfHj3.html
Ki czort? Gdzie szukać problemu?
Jakie oznaczenia na tych pompkach sa tych twoich i na tych od tego mechanika?
Witam.

Cały czas masz problem z pompowtryskami/wokół nich, mimo że tolerancja jest teoretycznie -2.8 do +2.8, to tak naprawdę przy granicznych wartościach, a tak jest u Ciebie, to tak naprawdę "padaka". Sprawdź tak jak radzi kolega Wesol oznaczenia wszystkich pompek, dodatkowo ciśnienie sprężania i synchronizację rozrządu, rozumiem że wiązka jest sprawdzona, bo to są najważniejsze rzeczy mogące "zniekształcić" wynik pracy pompek, jeżeli teoretycznie one powinny być sprawne, a wynik jest zły. A wystarczyło się zastosować do rad i najpierw je zamienić miejscami i zrobić log-i i już byśmy byli krok dalej Wink.
A tak na marginesie, kiedy w końcu ludzie nauczą się w Polsce, że nie jeździ się po "znachorach" tylko dlatego, że jest taniej tylko jeździ do specjalistów, jesteś kolego z Kwidzyna, w Gdańsku masz firmę Tune-up, jedziesz płacisz i masz 100% diagnozę, która może się okazać całkiem inna, niż teraz wynika, bo co innego jest stawianie diagnozy przez internet, a co innego jak się ma auto przed sobą, czasami jeden szczegół kieruje na inne tory.

Pozdrawiam
Albo pompki jakies inne albo problem z kompresja na tych dwoch pierwszych garach.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie