Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Analiza logów 1,9 AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Pacjent VW Sharan 2002r. 1,9 AUY 115KM

Po przejażdżce szarikiem kolegi (z tym samym silnikiem) stwierdziłem że jego dużo lepiej się zbiera.

Zrobiłem logi dynamiczne. Proszę bardziej doświadczonych szanownych kolegów o rzucenie okiem.

Podejrzewam przepływomierz lub zapchany DPF (autko ma dokładany filtr cząstek stałych- jazda w Niemczech).

http://vaglog.pl/log-000_IHPXi7Y.html
http://vaglog.pl/log-003_szdJTwq.html
http://vaglog.pl/log-008_jv3Kfb.html
http://vaglog.pl/log-010_V6u4tPK.html
http://vaglog.pl/log-011_lsZC6hx.html

pozdrawiam
Egr czyszczony byl?. Sprawdz szczelnosc rur dolotowych tych od przeplywki do turbiny. Malutkie pekniecie moze byc. Ta rurke odmy tez obadaj.
EGR jest całkowicie ograniczony no i nie dawno był czyszczony.
Jakieś 10 tyś temu regenerowana była turbina i wszystkie rury były sprawdzane ale dla pewności sprawdzę jeszcze raz.
No wlasnie mialem pisac czy nie gmerales w turbinie. Widac ze osiol to robil bo widac po wysterowaniu ze jest za niskie i turbo leniwie wstaje.

Mozesz podmienic przeplywke jesli masz od kogo ale ja bym sprawdzal rury bo juz tu byl przypadek na forum ze nieszczelnosc byla tyle co dobra igla.
Nie ma problemu z katalizatorem itp.
Turbinę regenerowałem na tzw podmiankę czyli oddałem starą a wziąłem już gotową zregenerowaną (zależało mi na czasie). Jutro posprawdzam rury czy aby nie ma nieszczelności i napisze co i jak.
Autko ma założone DPF-a (katalizator i filtr w jednym) jeszcze przez Niemca i sie własnie zastanawiam czy się nie przytyka.
Sluchaj albo robisz jak uwazasz albo ja ci mowie co jest grane. Skoro cisnienie doladowanie nie osiaga zadanego to czyli poza kiepskim wysterowaniem geo nie ma prawa byc wydech przytkany. Przytkany wydech to robi sie duze cisnienie na wydechu czyli glowica sie nie oproznia ze spalin wtedy mamy maly zadys oczewoscie przez przeplywke ale ty masz tylko minimalnie obnizone wartosci na niej co jest tez skutkiem niedoladowania no i moze dziurki w wezach.

Ukrecilo ci wirnik w tamtej turbinie ze regenerowana brales? Zapewne dostales kiblowaty zamiennik chinski wiec zrobiles interes zycia.
(26-03-2017 23:11)wesol napisał(a): [ -> ]Ukrecilo ci wirnik w tamtej turbinie ze regenerowana brales? Zapewne dostales kiblowaty zamiennik chinski wiec zrobiles interes zycia.

Dokładnie ukręciło mi wirnik Smile
Obudowa jest oryginalna a wewnątrz to chol*ra wie co wsadzone no ale nawet jak swoją zaniesiesz do regeneracji to i tak nigdy nie wiesz co ci wsadzą Smile

Dzisiaj zdemontowałem i przejrzałem wszystkie rury od samego filtra powietrza do zaworu EGR.

Dziury brak

pomysły?
Skroc sztange gruszki turbiny o dwa zwoje gwintu i wymien przeplywke to moc bedziesz mial seryjna.
Przepływkę wyczyściłem bo okazała sie zabrudzona. Juz po samym czyszczeniu widać róznice. Sztange gruszki skróce jak tylko bede miał dostęp do kanału. Zrobie wtedy jeszcze raz logi.
Dzieki za pomoc Smile
Witam ponownie,

Nie będę zakładał nowego wątku więc napiszę tutaj.
Martwi mnie jeszcze jeden problem w moim sharanie.
Czasem coś mu odbija i zaczyna słabiej odpalać.
Częściej na zimnym ale zdarza się tak tez i na ciepłym.
Po przekręceniu kluczyka kręci ok 3-4 sekundy po czym odpala. jeśli już słabiej pali to momentami czuć jakby się silnik lekko telepał na wolnych obrotach. Jeśli wcisnę gaz w podłogę to odpala lepiej po ok. 1-2 sekundzie.
Po czym przechodzi mu i odpala znów na dotyk nic się nie telepie i ogólnie jest ok.


Zrobiłem logi pompek więc czy któryś z kolegów mógłby ewentualnie rzucić okiem.
http://vaglog.pl/log-013_GfdPtX.html

BIP-y

http://vaglog.pl/log-023_u2Yg86.html

Grupy 018 nie robiłem bo wszystkie wartości są i tak na 0.

pozdrawiam
Przekierowanie