Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: prośba o analizę logów turbiny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
http://vaglog.pl/log-011_7C5OQnO.html
http://vaglog.pl/log-011_6y7o84.html


Pytam dlatego, że w przedziale 1000-2000 obrotów podczas gwałtownego przyśpieszania słychać takie szuranie metaliczne na każdym biegu, powolne rozpędzanie nie powoduje szurania. Dzwięk dobiega gdzieś z lewej strony. Dwumas niby nie stuka, z wysokiego biegu od 1000 obrotów można przyśpieszać bez stuków, pod górkę też ruszając nie stuka... tylko to szuranie...

może ktoś spotkał się z czymś takim
Turbina praktycznie do 2000 rmp zbytnio nie reaguje. Może to być spowodowanie wzdłużnym luzem na wirniku przez co może ocierać o muszlę sprężarki.
Wygląda na to że do tych 2000 rmp auto muł.
jak nie reaguje ajk przy 1900 obr juz jest lekkie przeladowanie a pozniej juz nawet wieksze. W drugim logu w trzeciej sekundzie logowania przyobrotach 1848 masz juz 2293mBara. Turbo jak ma duze luzy i ociera wirnik o muszle to wyje jak karetka pogotowia. Sciagnij rure dolotowa albo wydechowa i omacaj wirnik.

daj jeszcze pozostale logi.
o które logi chodzi dokładnie?

gdyby turbawka się kończyła to może szurać metalicznie i przenosić dźwięk z lewej strony?

turbo nie wyje wcale, spalanie na normalnym poziomie, zdaje się że nie zamula, nie odcina turbo

takie metaliczne szuranie przechodzi około 2000 obrotów i dalej nie występuje

na luzie dźwięk nie występuje, na uniesionych kołach od podłoża i symulowaniu jazdy tez nie


Dodam jeszcze że po odłączeniu czujnika doładowania to dźwięk szurania (hrrrrrrrrrrr)* przedziale 1500-2000 nie występuje, w przedziale 1000-1500 niestety tak ale ciszej
Coś mi się te słupki pomieszały sorki.
slawek23 tutaj masz wszystko co i jak.
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=519
Przekierowanie