Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Zegary pelny FIS - sprawdzenie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
Planuję w Sharanie wymianę zegarów na pelny FIS - jest trochę tego na allegro, ale po pytaniu na temat stanu FIS-a - pada odpowiedź że "jak nie dziala możesz pan oddać" ...
Generalnie - nie chce mi się rozbierać dech, żeby się przekonać że fiś świeci/nieswieci - zna ktoś patent na sprawdzenie zegarów - lub FIS-a- bez wsadzania i podpinania w dechę ?
Jedyna opcja to zrobić sobie kabelek do podpięcia pod 12v a na dodatek z wtyczką obd żeby zapodać vcds i test elementów Smile

Planujesz kupić angola i przełożyć tarcze?
Witam.

Żeby zobaczyć czy FIS świeci wystarczy w miejscu na niebieską wtyczkę 32 pin-ową zapodać na pin1 "+", a na pin9 "-", żeby zobaczyć wszystkie funkcje FIS-a to albo VCDS albo schemat i podawać na poszczególne pin-y sygnały/modulowane sygnały.

Pozdrawiam
Dzięki, o to mi chodziło, bo u mnie w VW w serwisie mi powiedzieli że "nie da się" ... Sad
Chodzi mi tylko, żeby zerknąć czy nie ma "bad pixelów" itp, i czy w miarę jasno świeci.
Gdzies bylo gdzie sie wlutowac na pajaka w plytke lucznika ale nie pamietam gdzie to widzialem. Chyba jednak wyjecie szafy to nie jakis wielki problem wiec jak juz zamawiasz to sprawdzenie w aucie to formalnosc.
Oblukalem instrukcję - żyłem w przekonaniu, że żeby zdjąć liczniki, muszę całkowicie zdjąć deskę rozdzielczą, kokpit itp....

A tak się zastanawiam - czy muszę szukać od 2,8 - czy inna benzyna będzie ok ? Bo od diesla to całkiem inne, W serwisie powiadają, żebym szukał od 2,8.
Cześć przerabiałem temat w swoim galaxy tylko diesel
z fisem nie jest tak do końca miodzio oczywiście troche roboty i działa ale po kolei

fis dopiero po rozgrzaniu pokaże czy jest sprawny mój jak rano odpalam wszystko czytelne widoczne a po około 16km zaczyna zanikać lewa strona i pokazują sie kreski więc jak będziesz sprawdzał potrzymaj trochę aby się rozgrzał
ja wkładałem fis z automatu benzyny wgranie epromu trochę zajeło poszukiwania itp więc jak ci się nie spieszy szukaj do swojego
no i najwazniejsze posprawdzaj czy masz wyjścia do kontrolek olej - ładowanie

ale efekt i satysfakcja ze zrobienia bezcenna
Wszystko jest do ogarnięcia. Problem jest taki, że czasem fis robi jaja dopiero w lecie na naprawdę wysokich temp.. a poza tym działa ok. Jak padnie to wlutować chińczyka i po sprawie Smile
Ok, dzięki za odpowiedzi - poszukam na spokojnie takiego co świeci, bo te co są w tej chwili na allegro, no niestety niewiadoma, a wszystkie odpowiedzi się sprowadzają do stwierdzenia "jak nie będzie działał to proszę odesłać", lub wręcz "za FIS-a to ja nie biorę odpowiedzialności..."
Przekierowanie