Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: VWsharan 2.8VR6 usterki Wrocław Mechanik ???
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam

Zakupiłam VW Sharana 2,8 VR6 97r Z LPG i tu zaczynają sie chody Sad
Auto od znajomego mechanika miało być tylko do jakis poprawek kosmetycznych
Jest po wymianie skrzyni biegów automat, uszczelka pod miską olejową,wymienił równiez wszystkie świece,kable wysokiego napięcia,
Jednak nadal coś nie tak auto i na benzynie i na gazie dławi się mocy też brak no i spalanie mnie załamało 20LPG/100 przy naprawdę ekonomicznej jezdzie juz nie wiem co mam wymieniać

A moze jeszcze ktoś wie jak zakodowac kluczyk od centralnego bo robię wszystko jak w necie i lipaSad
nic nie wymieniać tylko podjechać na diagnostykę komputerową, tam sprawdzą błędy które trzeba zanotować i wykasować. usterki z błędów usunąć. sprawdzić przepływomierz i wężyki podciśnienia. spalanie około 20 lpg zdarza się w tym modelu na autostradzie przy większych szybkościach lub w mieście i korkach.
a ktoś potrafi zakodować kluczyk ??/
Witam.

A jakie masz sterowanie: radiowe czy na podczerwień, chyba do połowy 97r. było na podczerwień, a od połowy radiowe, a ponieważ masz auto akurat z tego roku więc musisz sprawdzić i powiedzieć.

Pozdrawiam
a czym to sie różni jak to rozpoznać??
Witam.

Jeśli masz sterowanie na podczerwień to w okolicach lampek oświetlenia wnętrza będziesz miała takie małe odbiorniki albo jedna na środku, a jedna z tyłu, już nie pamiętam, jak na zdjęciu w złączniku, 2szt.

Pozdrawiam
Miałem Sharana z 1996 roku i był kluczyk na podczerwień. Tak jak kolega wyżej podał w załączniku fotkę to jest jeden taki element na środku pod zegarkiem i drugi taki sam element jest z tyłu na środku w podsufitce.

Były też auta które nie miały kluczyków pilotów tylko zwykłe i do takiego auta nie zakodujesz pilotów bez wymiany modułów.

Były też auta z pilotem radiowym.
Który to klucz to łatwo rozpoznać. Klucz na podczerwień ma diodę którą widać jak patrzymy wzdłuż grota na obudowę.Wink
Klucz radiowy takiej diody nie posiada.
Witam
czyli ja posiadam na podczerwień tylko że mam tylko jedną tą diodę z tyłu na podsufitce i jedną w drzwiach
Witam.

Nie będę się upierał ale coś nie tak z tymi czujkami podczerwieni, może ktoś, coś grzebał/dokładał. Teoretycznie procedura jest następująca:
- wszystkie okna i drzwi zamknięte,
- wkładamy kluczyk w drzwi kierowcy i przekręcamy w stronę otwierania 3 razy, za każdym razem przytrzymując około 0,5 sek.,
- wyciągamy kluczyk, dioda w drzwiach kierowcy powinna świecić,
- kierujemy pilota w kierunku odbiornika podczerwieni w okolicach lusterka wstecznego,
- naciskamy i trzymamy w ciągu 5 sek. przycisk zamykania na pilocie,
- trzymając cały czas przycisk zamykania, naciskamy jednocześnie 3 razy, każde naciśnięcie około 0,5 sek., przycisk otwierania na pilocie,
- po trzecim naciśnięciu na przycisk otwierania, puszczamy przycisk zamykania,
- dioda w drzwiach kierowcy powinna zacząć mrugać,
- odczekać 15 sek., programowanie powinno się zakończyć, jeżeli chcesz dodać więcej kluczyków, to w ciągu tych 15 sek. powinnaś powtórzyć całą procedurę dla każdego kluczyka.
Nie polecam kodowania więcej niż jednego kluczyka za pierwszym razem (opanowanie procedury), jeśli nauczysz się kodować jeden kluczyk za każdym razem, to możesz przejść do kodowania większej ilości kluczyków. Jeżeli kluczyk nie chce się zakodować to albo źle wykonana procedura, piloty są uszkodzone albo od innego auta, uszkodzony odbiornik/moduł. Wtedy pozostaje tylko kodowanie vag-iem i od razu będzie widać w czym jest problem. Jeśli ktoś tego nie robił wcześniej, to małe prawdopodobieństwo, że uda mu się za pierwszym razem Wink. W necie jest wiele różnych instrukcji ale skąd są to nie wiem, jeżeli wszystko w aucie jest sprawne, to ta działa zawsze.

Pozdrawiam

Pozdrawiam
Dziękuję Ci bardzo dzisiaj zrobie pierwsze podejście i zobaczymy
Obecnie jestem załamana ciągle coś nie działa a miał być to super chiper extra samochód kupiony od znajomego Sada tu ciągle coś cieknie obroty szaleją i na LPG i na benzynie czujniki parkowania nie działają kluczyk nie działa cos chyba z elektryka
No i spalanie mnie przeraża 20/100 LPG przy spokojnej jezdzie max do 80

ech...... a miałam swojego mercedesa okulara to mi sie zachciało vw
Stron: 1 2
Przekierowanie