03-03-2017, 13:43
Stron: 1 2
03-03-2017, 13:43
03-03-2017, 14:23
Z pierwszego zdjęcia
100 na górze zdjęcia - przekaźnik tylnej szyby
100 na dole zdjęcia - przekaźnik przedniej
100 na górze zdjęcia - przekaźnik tylnej szyby
100 na dole zdjęcia - przekaźnik przedniej
03-03-2017, 17:32
(03-03-2017 14:23)Arare napisał(a): [ -> ]Z pierwszego zdjęcia
100 na górze zdjęcia - przekaźnik tylnej szyby
100 na dole zdjęcia - przekaźnik przedniej
Witam.
No nie koniecznie musi to być prawda, że jak są dwa przekaźniki o symbolu "100", to obydwa muszą być od podgrzewania szyb . Przekaźnik podgrzewania przedniej szyby, jak najbardziej ma w oryginale, w tym modelu, oznaczenie "100" i występuje jako osobny przekaźnik, jeśli chodzi o przekaźnik podgrzewania tylnej szyby, to najczęściej, jest on umieszczony wewnątrz modułu centralnej elektryki i wychodzi z niego, jako zasilanie "+", z pin8, z czarnej 8pin-owej wtyczki przy module centralnej elektryki, masę "-" ogrzewanie tylnej szyby bierze z karoserii.
Pozdrawiam
05-03-2017, 08:25
No to wszystko możliwe bo po wyciągnięciu przekaźników 100 tylna szyba grzeje dalej ale jak dołączyłem kostkę z zielonym prawa górna z centralki elektrycznej to tylna przestała grzać. A przednia nadal nic zero prądu to które przekaźniki sprawdzić tylko te dwa 100. I jak sprawdzić czy są dobre
05-03-2017, 13:49
Witam.
Na cewkę przekaźnika 85 i 86 podajesz zasilanie i sprawdzasz czy "cyknie" i czy zrobi się przejście między 30 i 87. Jeśli się nie mylę, to przekaźnik podgrzewania przedniej szyby jest sterowany masą "-" z pin1, czarnej 26pin-owej wtyczki modułu centralnej elektryki, wciskasz przycisk i sprawdzasz czy z tego pinu wychodzi sygnał, jeśli tak, a szyba nie grzeje to problem leży w instalacji/przekaźniku/gnieździe przekaźnika/szybie, jeśli nie wychodzi, to prawdopodobnie moduł bądź jego zasilanie jest uszkodzone. Do wszystkiego jest dobre dojście i wszystko jest opisane również na forum.
Pozdrawiam
Na cewkę przekaźnika 85 i 86 podajesz zasilanie i sprawdzasz czy "cyknie" i czy zrobi się przejście między 30 i 87. Jeśli się nie mylę, to przekaźnik podgrzewania przedniej szyby jest sterowany masą "-" z pin1, czarnej 26pin-owej wtyczki modułu centralnej elektryki, wciskasz przycisk i sprawdzasz czy z tego pinu wychodzi sygnał, jeśli tak, a szyba nie grzeje to problem leży w instalacji/przekaźniku/gnieździe przekaźnika/szybie, jeśli nie wychodzi, to prawdopodobnie moduł bądź jego zasilanie jest uszkodzone. Do wszystkiego jest dobre dojście i wszystko jest opisane również na forum.
Pozdrawiam
05-03-2017, 21:26
Do przekaznikow w sga nie ma tak luksusowego dojscia. Nie bede pisal do jakich aut jest o niebo lepsze dojscie Bo znajda sie zaraz osoby ktore beda udowadniac ze te auta tez maja wady. Ale umiejscowienie przekaznikow jest pod psem. Firma moglaby sie bardziej przylozyc.
05-03-2017, 21:43
Ty to bys chcial zeby wszystko bylo na wierzchu. A jak ukradliby ci auto to bys plakal ze do wszystkiego jest dojscie i latwo obejscie zrobic i odjechac autem jak swoim.
Niektorzy tam nie zagladali przez 10 lat wiec po co dojscie tam?
Niektorzy tam nie zagladali przez 10 lat wiec po co dojscie tam?
05-03-2017, 22:49
Poprę kolegę Wesol biedronkę mamy od 2 lat i nie musiałem zaglądać do przekaźników. Według mnie jeśli producent daje łatwy dostęp do przekaźników to przewiduje częstsze naprawy tychże. W przekaźniku nie ma się co zepsuć poza cewką, no jeszcze styki mogą się skleić lub wypalić, co się zdarza rzadko.
Koledzy podali jak sprawdzić przekaźnik spróbuj je sprawdzić i będziemy myśleć co dalej.
Koledzy podali jak sprawdzić przekaźnik spróbuj je sprawdzić i będziemy myśleć co dalej.
06-03-2017, 00:17
A zasilanie plus po stacyjce jak znalesc do zasilania dzien nych swiatel nie zagladajac tam ?
06-03-2017, 23:05
Witam.
W grupie vag-a przełącznik świateł ma np. taki pin, jak TFL, na którym pojawia się "+" po stacyjce i znika po zapaleniu świateł postojowych/mijania więc po co chcesz się dobierać do skrzynki bezpieczników/przekaźników, skoro wyjęcie włącznika świateł zajmuje 2s. Czyżby na forum golfa, które tak wychwalałeś jednocześnie obrażając forumowiczów tego forum: http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...pid101574, tego nie wiedzieli. Poza tym włącznik świateł w grupie vag-a ma jeszcze pin-y Xr i Xz, na które przychodzi "+" po stacyjce i jeszcze wiele innych w różnych miejscach. Ja chętnie podyskutuję o instalacjach elektrycznych w grupie vag-a i znajdowaniu różnych punktów zasilania, szczególnie jeśli chodzi o podłączanie świateł. Tak jak już wielokrotnie pisałem, to że czegoś nie rozumiemy nie oznacza, że jest trudne , co oczywiście nie oznacza, że te auta są bez wad, bo mają ich wiele ale na pewno nie ma ich w kwestii podłączenia świateł .
Pozdrawiam
W grupie vag-a przełącznik świateł ma np. taki pin, jak TFL, na którym pojawia się "+" po stacyjce i znika po zapaleniu świateł postojowych/mijania więc po co chcesz się dobierać do skrzynki bezpieczników/przekaźników, skoro wyjęcie włącznika świateł zajmuje 2s. Czyżby na forum golfa, które tak wychwalałeś jednocześnie obrażając forumowiczów tego forum: http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...pid101574, tego nie wiedzieli. Poza tym włącznik świateł w grupie vag-a ma jeszcze pin-y Xr i Xz, na które przychodzi "+" po stacyjce i jeszcze wiele innych w różnych miejscach. Ja chętnie podyskutuję o instalacjach elektrycznych w grupie vag-a i znajdowaniu różnych punktów zasilania, szczególnie jeśli chodzi o podłączanie świateł. Tak jak już wielokrotnie pisałem, to że czegoś nie rozumiemy nie oznacza, że jest trudne , co oczywiście nie oznacza, że te auta są bez wad, bo mają ich wiele ale na pewno nie ma ich w kwestii podłączenia świateł .
Pozdrawiam
Stron: 1 2