Cześć
Tak jak w tytule: ubywa mi płyn, gdzieś wyczytałem że powodem parowania szyb jest nieszczelna nagrzewnica i gdzieś tam się dostaje płyn i paruje, ubywa mi też delikatnie płyn aczkolwiek silnik zdrowy, nie kopci, czy miał ktoś z was taki przypadek?? Dużo jest roboty żeby tam dotrzeć? ewentualnie można to jakoś zweryfikować??
Chlodniczka spalin też lubi puszczać
ostatnio kolega z forum tam znalazł przyczynę. A jak nagrzewnica to pulpit musi wyjechać
czy w benzynie w 2.0 8v jest chłodnica spalin? a jeżeli chodzi o pulpit to trzeba cała deske zwalić? czy tylko dół rozkręcić?
Sorki nie doczytałem jaki masz silnik
(23-02-2017 07:13)sebamixx napisał(a): [ -> ]jeżeli chodzi o pulpit to trzeba cała deske zwalić? czy tylko dół rozkręcić?
Całą deskę rozdzielczą musisz zdemontować .
Nagrzewnicę wymienia sie od góry.
PS. Co miałeś na mysli że rozkręcic tylko dół???
No właśnie podłoga chyba sucha aczkolwiek zima jest ciężko ocenić wszystko zimne, a kałuży nie wyczuwam.
(28-02-2017 18:03)sebamixx napisał(a): [ -> ]No właśnie podłoga chyba sucha aczkolwiek zima jest ciężko ocenić wszystko zimne, a kałuży nie wyczuwam.
Tam kaluzy raczej nie znajdziesz.Szukaj tlustych plam na obudowe nagrzewnicy i to wystarczy. Jak uda ci sie znalesc jedna kropelke plynu na niej to wiadomo ze ona siedzi. Slodki zapach w aucie i tluste szyby to wystarczajacy dowod na to ze nagrzewinca kaput.
czy ciężko się to wymienia? dostanę taką nagrzewnice bez problemu?