Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Fotele przednie - przeróbka na kapitańskie (obracane)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Ja odpuściłem, ale w międzyczasie znalazłem aukcje. Zbyt duży koszt, a myślę, że niewiele razy skorzystam. Chyba, że znajdę czas na te przeszczepy, to może kupię.

http://allegro.pl/fotel-obrotowy-obrotni...54428.html

Reszta aukcji to fotele obracane/kapitańskie, to sami znajdziecie. Jeśli ktoś wymieni spód - można wrzucić jakiś manual.
U szwagra w Sharanie odkryłem taki fotel. Nie da się na pierwszy rzut podmienić dołu fotela bo do obracania jest dodatkowa dźwignia po prawej - taka jak do podnoszenia/opuszczania fotela. Poszukam z identyczna tapicerką i zaproponuje mu podmianę
Z ciekawości przeglądałem allegro - za 100 można mieć dół obrotowy z wersji do 2000 roku. Bedzie pasował do polifta?
Sam sobie odpowiadam - obrotowe podstawy z przedlifta (a tych jest kilka w ogłoszeniach) pasują do poliftów. Na znanym portalu aukcyjnym zakupiłem dwie podstawy po 99 zł za sztukę. Montaż prosty, łatwy i przyjemny. Odkręcamy stary fotel - 4 śruby idące w podłogę, odpinamy wtyczkę od poduszek. Później osłony plastikowe - uwaga żeby nie urwać tych żółtych spinek należy pociągnąć je do przodu. Odkręcamy oparcie, siedzisko przekładamy w nowa podstawę i reszta na odwrót. Przed montażem osłon warto wyjąć te żółte spinki z podstawy i wsunąć w osłonę - łatwiej się zamontuje. U mnie pod szyny w miejscu przykręcania śrub należy wstawić podkładki, bo przy przesuwaniu przód - tył delikatnie obciera o plastiki przy podłodze.
Radość dzieci - bezcenna.
(11-10-2017 09:17)Grześ K. napisał(a): [ -> ]Sam sobie odpowiadam - obrotowe podstawy z przedlifta (a tych jest kilka w ogłoszeniach) pasują do poliftów. Na znanym portalu aukcyjnym zakupiłem dwie podstawy po 99 zł za sztukę. Montaż prosty, łatwy i przyjemny. Odkręcamy stary fotel - 4 śruby idące w podłogę, odpinamy wtyczkę od poduszek. Później osłony plastikowe - uwaga żeby nie urwać tych żółtych spinek należy pociągnąć je do przodu. Odkręcamy oparcie, siedzisko przekładamy w nowa podstawę i reszta na odwrót. Przed montażem osłon warto wyjąć te żółte spinki z podstawy i wsunąć w osłonę - łatwiej się zamontuje. U mnie pod szyny w miejscu przykręcania śrub należy wstawić podkładki, bo przy przesuwaniu przód - tył delikatnie obciera o plastiki przy podłodze.
Radość dzieci - bezcenna.

Jeżdżę sga juz ponad 10 lat po 120 tys km rocznie , nigdy nie używałem tej opcji obrotowych foteli , ani to wygodne do spania ani praktyczne w trakcie jazdy bo zasłania fotel pasażera prawe lusterko ;-( .
Grzesiu, rzuć mi na priv nawet link do aukcji z takimi podstawami, skoro Ty to przerobiłeś i ja bym się za to wziął. Mnie o radość dzieci może i nie chodzi, ale o fun na rybach jak stolik w środku auta stanie Smile

Rozumiem, że kupowałeś podstawy wraz z bokami (plastikami) z rączką do obracania)? Teraz będę miał trudniejsze zadanie, bo mam jasno szare boczki. Jak swego czasu szukałem, to byłu=y tylko z czarnymi.

Z góry dzięki.Big Grin

ewentualnie daj fotę za co złapać by obrócić....
(11-10-2017 22:34)dyzioNR1 napisał(a): [ -> ]ewentualnie daj fotę za co złapać by obrócić....
Od strony drzwi dźwignia obraca fotel od strony hamulca ręcznego podnoszenie opuszczanie.
dyzioNR1 - poszło PW. Tak jak pisałem, rączki są przeważnie w zestawie o boczki koniecznie dopytaj. Mój się jeden "zapodział" i musiałem przerobić stary. Na szczęście mam już obiecany z odpowiednimi otworami.
Tak jak pisałem, przy montażu podstaw z przedlifta trzeba podłożyć podkładki pod szyny bo będą obcierały o te plastikowe ramki na podłodze.
Samo przełożenie oparcia czy siedziska to nic skomplikowanego
(11-10-2017 10:22)kotlet napisał(a): [ -> ]Jeżdżę sga juz ponad 10 lat po 120 tys km rocznie , nigdy nie używałem tej opcji obrotowych foteli
jak wyżej - nijak nie widzę zastosowania Wink
A to już indywidualna sprawa jak kto z auta korzysta. Może fantazji Wam brakuje?Wink
Stron: 1 2 3
Przekierowanie