Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Alternator - brak ładowania/za duże ładowanie, inne problemy, naprawa/regeneracja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
witam
rozkrecilem swoj alternator i bardzo bylem zaskoczony,szczotek prawie niema(jeszcze ze 3mm)wystaja,a na wirniku rowki maja do 2mm glebokosci,mam pytanie gdzie kupie uzywany wirnik w dobrym stanie lub nr katalogowy,to zamuwie w sklepie.
moj alt.90A BOSCH 0 123 320 007
0 289 030 25Q
na aledrogo patrzylem niema,lub jesli ktos regeneruje te czesci prosilbym o namiary
chyba ze nie warto remontowac a kupic uzywke(nie wiadomo jaki nastepny bedzie,czy nie w gorszym stanie)
rowek na 2mm to jeszcze mlody jest. Mialem w swoim poprzednim golfiorze rowek cos na 4 mm i dalej smigal. Wymień szczotkotrzymacz i bedzie okej.
witam
wesol ja smigam dlugie trasy(szwecja-muszyna ok1500km)nie powinienem tak myslec,a jak w trasie padnie to wtedy u mechanika zaplace jak za nowy BOSCH 1300zl,zamiennik VALEO 523zl,patrzylem na reg.nap.BOSCH 234zl,niemam numeru wirnika i niemoge go zdobyc,jak rozkrece altka to bedzie numer na wirniku?wirnik mozna gdzies dac do regeneracji?
te pierscienie tez da si wymienic na wirniku bez problemu- sporo firm robi takie rzeczy. Pisalem ze 2 mm to naprawde nieduzo i mozesz mialo jeszcze na nim nakulac pare setek tys km. Nie panikuj.
Nie wiem skąd jesteś. Jak masz blisko to polecam tą firmę ja robiłem tam kilka alternatorów i jestem zadowolony http://www.autoelektro.info.pl/.
witam
mam do was jeszcze jedno pytanie czy takiej firmy mugl by byc,za same szczotki 240zl+regeneracja wirnika,a tu nowy tyle kosztuje,co wy na to?

LAU 11.0736 Alternator
ALTERNATOR FORD/SEAT/SKODA/VW 90A 0123 320...
Producent: LAUBER
W magazynie: >9 szt.
Cena detaliczna z VAT: 546.03 PLN
Kup za: 523.96 PLN
przestan szczotki kosztuja cos kolo 35 zl toprana- wymienialem juz w dwóch altkach i smigalo elegancko. Te pierscienie zostaw albo jak tak mocno ci to niepokoi oddaj do wymiany do jakiegos fachmana- napewno koszt nie bedzie wiekszy jak 100 zl.
Panowie zbieram klocki do zrobienia porządniejszego car audio w sharania co prawda już co nieco mam zamontowanego wzmak 2 kw z kondensatorem 3,7 f ale i tak po dłuższym postoju np. 2 tyg nieodpalania auta kond zje mi cały prąd i nieodpale auta chce włożyc drugi wzmak na głośniki przód zabudowane w drzwi 2x 16 cm jakąś 4 kanałówke mam możliwość kupienia żelowego akumulatora kinetyk za dosłownie grosze 50 % ceny nowego a ten jest używany zaledwie miesiąc tylko jak przerobić prąd by ładowało oba gośc który używał tego żelowego używał go go w polo 1,6 benzyna miał założony alternator z tdi i bezproblemu ładowało oba jakby to w sharanie wyglądało da się jakiś mocniejszy alternator włożyć ?
alternator wiekszy nic ni nie da. Nie tu masz problem zapewne. To z ealtek jest 90 czy 120 amperowy nie jest tak mocno ważne gdyz jest to prad jego maksymalny. On nigdy ci takiego proadu nie poda chocby niewiem co. Po pierwsze przy pradzie 120 amper spawa sie juz spawarka elektrodową wiec wyobraz sobie jaki to prad jest. Ani altek by tego nie przetrzymał ani aku ani instalacja.
Akumulatory tak czy siak musial bys spiac rownolegle ale tak czy siak nie jest to zbytnio dobre bo aku nie wolno spinac rownolegle zwlaszcza o roznej technologii jak i wielkosci, firmy oraz stopnia zużycia.
Albo masz problem z uplywnoscia pradu albo robisz male dystanse i tu nie pomoze nawet akumulator od tira 220 Ah bo i tak go wycycka tyle ze nie w dwa tygodnie tylko dwa miesiace.

Ten kondensator nie powinien w czasie spoczynku cokolwiek pobierac wiec albo on dretwy jest albo lipnej firmy i niedopracowany jakijs.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Przekierowanie