Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 2.0 sharan 2004r trwalosc panewek? Jak sprawdzic?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam
Mam mozliwosc kupna sharana w automacie. Autko z tego co mi wiadomo stoi 6 miesięcy co jakis czas odpalane i jezdzone. Jak stoi na jalowym to silnik chodzi ok nawet jak dodawalem wiecej gazu ale jak jechalem i dawalem wiecej gazu to jakby delikatne stuki dochodzily z silnika w miare rozgrzewania sie jakby bylo ciszej. I tu pytanie czy zdarzaja sie problemy z panewkami w tym silniku? Czy moze nowy olej poprawi sprawe jak dluzej stoi? Silnik przebieg 240 oryginalny. Na co zwrocic uwage przy kupnie tego auta?
Brak problemow z panewkami ale duze ryzyko problemow z ukladem smarowania-pompa. Problematyczny silnik. Nie polecam. Auta duzo tansze z tym silnikiem jak z 1.9.
Kupno tego auta bez pomiaru cisnienia oleju to strzal w kolano.
Serio? A myslalem ze to bardzo proste i tanienw utrzymaniy silniki..takie opinie znalazlem na internecie o tych silnikach od uzytkownikow. A jaki problem ze smarowaniem? Pompa wadliwa? Z tego co czytalem to silniki jeszcze z lat 90 tylko po modyfikacjach ktore duzo wytrzymuja..
A ma ktos patent na naprawe problemu z pompą
Czekaj bo ja mowie o dieslu a nie przyuwaylem ze mowa o.roczniku 2004 czyli o benzynie.
Tam siedzi ATM.
Też kiedyś takiego oglądałem, zwykła dwulitrowa benzyna więc teoretycznie co tam ma się zepsuć - jednakże te silniki chleją olej jak głupie i one tak mają, winne są pierścienie na tłokach oraz odma, żadne kompletne remonty nie pomagają - tutaj na forum chyba były dwa przypadki jak ktoś wpakował kupę kasy na remont silnika i jest jeszcze gorzej.
Wejdz sobie na forum Audi tam jest bardzo dużo opisanych wątków na temat tego silnika głównie w A4 B6, ludzie wożą w bagażnikach bańkę z olejem.
Być może w 2004 coś poprawili w tym silniku, ale nic na ten temat nie wiem.
W tlokach podtoczyc rowek i zapodac szersze pierscienie to pewnie by pomoglo.
A jak zywotnosc samego silnika?
Wg tego co widze to sa silniki ADY albo AKT to roznia sie od opisywanego ATM?
Generalnie przelicznik kilometrowy dla benzyn jest inny jak dla diesla. Dla beny 200 tys to jak dla diesla conajmniej 500 tys. W benie bedzie prog na gladzi cylindra a w dieslu jeszcze nie.
(09-01-2017 18:19)wesol napisał(a): [ -> ]W tlokach podtoczyc rowek i zapodac szersze pierscienie to pewnie by pomoglo.

Kiedyś wlazłem na jakieś niemieckie forum gdzie były opisywane przypadki właśnie tych 2-litrówek VW/Audi i rzeczywiście ktoś kombinował z rowkami na tłokach z tym że nowe pierścienie były od innego silnika o podobnej średnicy nawet gdzieś były zdjęcia i niby to rozwiązywało problem dość skutecznie jeśli chodzi o picie oleju.
Z drugiej strony kupić takie auto z tym silnikiem i na dzień dobry robić takie zabiegi - jak dla mnie bezsensu trochę.
No wlasnie dla mnie tez bezsensu kupic zeby eksperymentowac.. Chodzi mi o ogolne problemy i zywotnosc tych silnikow?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie