02-01-2017, 12:30
06-01-2017, 01:29
Witam - nie widać zdjęcia - załącznika - poza tym w którym to miejscu jest ??
07-01-2017, 14:17
07-01-2017, 14:58
Witam.
Tam nie ma być nic wpięte bo to jest filterek. Każdy zawór w instalacji powietrznej musi mieć skąd zassać/wypuścić powietrze w zależności od przeznaczenia, dlatego stosuje się filtry, żeby syf się nie pchał.
Pozdrawiam
Tam nie ma być nic wpięte bo to jest filterek. Każdy zawór w instalacji powietrznej musi mieć skąd zassać/wypuścić powietrze w zależności od przeznaczenia, dlatego stosuje się filtry, żeby syf się nie pchał.
Pozdrawiam
07-01-2017, 17:28
Aha dzieki, sprawia wrazenie jakby cos brakowalo
07-01-2017, 18:26
(07-01-2017 14:58)tolus24 napisał(a): [ -> ]Tam nie ma być nic wpięte bo to jest filterek. Każdy zawór w instalacji powietrznej musi mieć skąd zassać/wypuścić powietrze w zależności od przeznaczenia, dlatego stosuje się filtry, żeby syf się nie pchał
No ale filterek do oczyszczania powietrza zasysanego by wyglądał tak:[attachment=5305]
A tu mamy normalny zaworek tz. zwrotny (jednokierunkowy)taki:[attachment=5306]
Według mnie jakąś rolę tam pełni i jeśli na zdjęciu mamy wszystko ori to on tam musi być i jest raczej b.waży w systemie podcisnieniowym .Pozdrawiam
07-01-2017, 20:49
Bogus sa rozne te filterki. Zerknij jaki jest stosowany od nie pamietnych czasow w oplu np w astrzeg czy viki b z silnikami y20dth lub x20dtl itp. Tam tylko brakuje kapturka z gabka na tym filterku z fotki kolegi jesli mnie pamiec nie myli.
Taki filterek jak od paliwa od komarka to byl w sga owszem np w auy itp ale to nie znaczy ze zawsze i wszedzie taki dawali.
Zreszta kazdy elektrozaworek ma trzy wyjscia bo to logiczne jest. Jeden koniec do wytwornika prozni. Drugi do elementu wykonawczego czyli silownika np gruszka turbo czy egr. Trzeci musi miec jatak z atmosfera bo tak jak odkurzacz jesli wytworzy absolutna proznie to juz nic kurzu nie wciagnie bo ostodkiem powodujacym podrozowanie brudu w rurach jest powietrze.
Teraz wez zrob sobie testa w aucie i ten trzeci wezyk z n75 odepnij od instalacji zostaw tylko do vaqpompy i do gruszki. Zaslep ten trzeci wezyk i zrob loga dyn 011. Zobaczysz ze bedzie przeladowywac na maxa niezaleznie od pracy n75.
Taki filterek jak od paliwa od komarka to byl w sga owszem np w auy itp ale to nie znaczy ze zawsze i wszedzie taki dawali.
Zreszta kazdy elektrozaworek ma trzy wyjscia bo to logiczne jest. Jeden koniec do wytwornika prozni. Drugi do elementu wykonawczego czyli silownika np gruszka turbo czy egr. Trzeci musi miec jatak z atmosfera bo tak jak odkurzacz jesli wytworzy absolutna proznie to juz nic kurzu nie wciagnie bo ostodkiem powodujacym podrozowanie brudu w rurach jest powietrze.
Teraz wez zrob sobie testa w aucie i ten trzeci wezyk z n75 odepnij od instalacji zostaw tylko do vaqpompy i do gruszki. Zaslep ten trzeci wezyk i zrob loga dyn 011. Zobaczysz ze bedzie przeladowywac na maxa niezaleznie od pracy n75.
07-01-2017, 21:21
Chyba ten typ tak ma!![attachment=5307]
12-07-2017, 01:47
Wywal to do kosza i też będzie ok. To jest filtr z 96 roku i praktycznie niepotrzebny służy do odprężenia elektrozaworu egr.