Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2024
Reputacja:
0
(20-05-2024, 16:35)pawelmar551 napisał(a): (20-05-2024, 16:33)Mariusz82 napisał(a): (20-05-2024, 16:04)pawelmar551 napisał(a): (09-05-2024, 15:19)Mariusz82 napisał(a): Witajcie
Ja z kolei zwracam sie do Was z prosbą o podpowiedz gdzie szukac przyczyny, mianowicie...
Na zimnym odpala bez problemu, kiedy silnik zagrzeje sie do 90 st., zgasze go, to nie chce odpalic. Kreci ale nie odpala. W dodatku wtedy wskazowka temp plynu chlodzacego nie wstaje do poziomu 90 st. C. tylko wskazuje minimum temp.
Musze odczekac kilkanascie minut do nawet pol godzinki az prawdopodobnie temp troche spadnie, wtedy wskazowka temp jak sie podniesie do ok 80-85 st.C wtedy odpali. Normalnie pracuje rowno, nie wywala zadnego bledu , choc nie sprawdzalem na komp na obd jeszcze, wymieniona jest jedynie pompa paliwa na nowa, zdarzylo mu sie w trakcie jazdy ze dwa razy zgasnac, ale odczekalem i odpalal.
Kiedy nie chce odpalic , nie slychac wtedy pompy, ale jak juz wspomnialem kiedy temp spadnie to slychac pompe ze zasysa.
silnik 115 KM , 1,9 TDI, auy
To jak pomozecie?? mialem taki problem kiedys w tym aucie. przycznom byla pompa paliwa. Kiedys mialem nowa pompe i okazalo sie ze nie pasowala do tego silnika moze mechanik taka ci wsadzil tez? Nie no w tym przypadku akurat jest ok, problem lezy gdzie indziej raczej
w takim razie jak na moje to rozszczelnione zawory i silnik nie trzyma kompresji u mnie akurat byla pompa na szczescie.
Mialem taki sam problem i przyczyna byla taka jak pisal kolega wyzej czyli rozszczelnione zawory brak kompresji. Samochód był u dwóch mechaników i dopiero trzeci trafił z diagnozą. Kosztowalo mnie to okolo 800 ale to bylo dwa lata temu. Sprawdź sam potrzymaj go na obrotach 3000+ i posluchaj czy cos tak nieregularnie stuka.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2021
Reputacja:
0
(20-05-2024, 16:44)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 16:35)pawelmar551 napisał(a): (20-05-2024, 16:33)Mariusz82 napisał(a): (20-05-2024, 16:04)pawelmar551 napisał(a): (09-05-2024, 15:19)Mariusz82 napisał(a): Witajcie
Ja z kolei zwracam sie do Was z prosbą o podpowiedz gdzie szukac przyczyny, mianowicie...
Na zimnym odpala bez problemu, kiedy silnik zagrzeje sie do 90 st., zgasze go, to nie chce odpalic. Kreci ale nie odpala. W dodatku wtedy wskazowka temp plynu chlodzacego nie wstaje do poziomu 90 st. C. tylko wskazuje minimum temp.
Musze odczekac kilkanascie minut do nawet pol godzinki az prawdopodobnie temp troche spadnie, wtedy wskazowka temp jak sie podniesie do ok 80-85 st.C wtedy odpali. Normalnie pracuje rowno, nie wywala zadnego bledu , choc nie sprawdzalem na komp na obd jeszcze, wymieniona jest jedynie pompa paliwa na nowa, zdarzylo mu sie w trakcie jazdy ze dwa razy zgasnac, ale odczekalem i odpalal.
Kiedy nie chce odpalic , nie slychac wtedy pompy, ale jak juz wspomnialem kiedy temp spadnie to slychac pompe ze zasysa.
silnik 115 KM , 1,9 TDI, auy
To jak pomozecie?? mialem taki problem kiedys w tym aucie. przycznom byla pompa paliwa. Kiedys mialem nowa pompe i okazalo sie ze nie pasowala do tego silnika moze mechanik taka ci wsadzil tez? Nie no w tym przypadku akurat jest ok, problem lezy gdzie indziej raczej
w takim razie jak na moje to rozszczelnione zawory i silnik nie trzyma kompresji u mnie akurat byla pompa na szczescie.
Mialem taki sam problem i przyczyna byla taka jak pisal kolega wyzej czyli rozszczelnione zawory brak kompresji. Samochód był u dwóch mechaników i dopiero trzeci trafił z diagnozą. Kosztowalo mnie to okolo 800 ale to bylo dwa lata temu. Sprawdź sam potrzymaj go na obrotach 3000+ i posluchaj czy cos tak nieregularnie stuka. Ok tyle ze jak juz odpali to juz pracuje rowno i normalnie sie jezdzi wiec gdyby to bylo cos z kompresja to byloby to zauwazalne chocby na nierownej pracy i obrotach?A nieszczelne zawory i brak kompresji to przyczyna ze wogole nie chcialby juz odpalac zgadza sie? No ale jest to do sprawdzenia na vcds i organoleptycznie na manometrze pewnie.Poprawcie mnie jesli sie myle.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2024
Reputacja:
0
(20-05-2024, 22:28)Mariusz82 napisał(a): (20-05-2024, 16:44)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 16:35)pawelmar551 napisał(a): (20-05-2024, 16:33)Mariusz82 napisał(a): (20-05-2024, 16:04)pawelmar551 napisał(a): mialem taki problem kiedys w tym aucie. przycznom byla pompa paliwa. Kiedys mialem nowa pompe i okazalo sie ze nie pasowala do tego silnika moze mechanik taka ci wsadzil tez? Nie no w tym przypadku akurat jest ok, problem lezy gdzie indziej raczej
w takim razie jak na moje to rozszczelnione zawory i silnik nie trzyma kompresji u mnie akurat byla pompa na szczescie.
Mialem taki sam problem i przyczyna byla taka jak pisal kolega wyzej czyli rozszczelnione zawory brak kompresji. Samochód był u dwóch mechaników i dopiero trzeci trafił z diagnozą. Kosztowalo mnie to okolo 800 ale to bylo dwa lata temu. Sprawdź sam potrzymaj go na obrotach 3000+ i posluchaj czy cos tak nieregularnie stuka. Ok tyle ze jak juz odpali to juz pracuje rowno i normalnie sie jezdzi wiec gdyby to bylo cos z kompresja to byloby to zauwazalne chocby na nierownej pracy i obrotach?A nieszczelne zawory i brak kompresji to przyczyna ze wogole nie chcialby juz odpalac zgadza sie? No ale jest to do sprawdzenia na vcds i organoleptycznie na manometrze pewnie.Poprawcie mnie jesli sie myle. Własnie jak nie ma kompresji to takie objawy ze czasem nie chce odpalić bo gdzieś ucieka. Może i jeździ dobrze i chodzi równo ale jak gaśnie i nie chce odpalić to nieszczelnosc na 100%
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2021
Reputacja:
0
06-06-2024, 09:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2024, 09:12 przez Mariusz82.)
(21-05-2024, 16:32)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 22:28)Mariusz82 napisał(a): (20-05-2024, 16:44)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 16:35)pawelmar551 napisał(a): (20-05-2024, 16:33)Mariusz82 napisał(a): Nie no w tym przypadku akurat jest ok, problem lezy gdzie indziej raczej
w takim razie jak na moje to rozszczelnione zawory i silnik nie trzyma kompresji u mnie akurat byla pompa na szczescie.
Mialem taki sam problem i przyczyna byla taka jak pisal kolega wyzej czyli rozszczelnione zawory brak kompresji. Samochód był u dwóch mechaników i dopiero trzeci trafił z diagnozą. Kosztowalo mnie to okolo 800 ale to bylo dwa lata temu. Sprawdź sam potrzymaj go na obrotach 3000+ i posluchaj czy cos tak nieregularnie stuka. Ok tyle ze jak juz odpali to juz pracuje rowno i normalnie sie jezdzi wiec gdyby to bylo cos z kompresja to byloby to zauwazalne chocby na nierownej pracy i obrotach?A nieszczelne zawory i brak kompresji to przyczyna ze wogole nie chcialby juz odpalac zgadza sie? No ale jest to do sprawdzenia na vcds i organoleptycznie na manometrze pewnie.Poprawcie mnie jesli sie myle. Własnie jak nie ma kompresji to takie objawy ze czasem nie chce odpalić bo gdzieś ucieka. Może i jeździ dobrze i chodzi równo ale jak gaśnie i nie chce odpalić to nieszczelnosc na 100%
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2024
Reputacja:
0
(06-06-2024, 09:04)Mariusz82 napisał(a): (21-05-2024, 16:32)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 22:28)Mariusz82 napisał(a): (20-05-2024, 16:44)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 16:35)pawelmar551 napisał(a): w takim razie jak na moje to rozszczelnione zawory i silnik nie trzyma kompresji u mnie akurat byla pompa na szczescie.
Mialem taki sam problem i przyczyna byla taka jak pisal kolega wyzej czyli rozszczelnione zawory brak kompresji. Samochód był u dwóch mechaników i dopiero trzeci trafił z diagnozą. Kosztowalo mnie to okolo 800 ale to bylo dwa lata temu. Sprawdź sam potrzymaj go na obrotach 3000+ i posluchaj czy cos tak nieregularnie stuka. Ok tyle ze jak juz odpali to juz pracuje rowno i normalnie sie jezdzi wiec gdyby to bylo cos z kompresja to byloby to zauwazalne chocby na nierownej pracy i obrotach?A nieszczelne zawory i brak kompresji to przyczyna ze wogole nie chcialby juz odpalac zgadza sie? No ale jest to do sprawdzenia na vcds i organoleptycznie na manometrze pewnie.Poprawcie mnie jesli sie myle. Własnie jak nie ma kompresji to takie objawy ze czasem nie chce odpalić bo gdzieś ucieka. Może i jeździ dobrze i chodzi równo ale jak gaśnie i nie chce odpalić to nieszczelnosc na 100%
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Powiem ci tak jeżeli to naprawdę ten komputer to naprawa wyniesie około 1000 zł to nie takie proste. Wątpie jednak ze to powoduje ten problem. Jak nie słychac pompy to ona jest wadliwa i tyle w temacie - raz działa raz nie. Wyjmij bezpiecznik F15 i spróbuj odpalić. Możesz ewentualnie wysłać tu nagranie jak slychac go jak krecisz?
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2024
Reputacja:
0
(06-06-2024, 09:04)Mariusz82 napisał(a): (21-05-2024, 16:32)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 22:28)Mariusz82 napisał(a): (20-05-2024, 16:44)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 16:35)pawelmar551 napisał(a): w takim razie jak na moje to rozszczelnione zawory i silnik nie trzyma kompresji u mnie akurat byla pompa na szczescie.
Mialem taki sam problem i przyczyna byla taka jak pisal kolega wyzej czyli rozszczelnione zawory brak kompresji. Samochód był u dwóch mechaników i dopiero trzeci trafił z diagnozą. Kosztowalo mnie to okolo 800 ale to bylo dwa lata temu. Sprawdź sam potrzymaj go na obrotach 3000+ i posluchaj czy cos tak nieregularnie stuka. Ok tyle ze jak juz odpali to juz pracuje rowno i normalnie sie jezdzi wiec gdyby to bylo cos z kompresja to byloby to zauwazalne chocby na nierownej pracy i obrotach?A nieszczelne zawory i brak kompresji to przyczyna ze wogole nie chcialby juz odpalac zgadza sie? No ale jest to do sprawdzenia na vcds i organoleptycznie na manometrze pewnie.Poprawcie mnie jesli sie myle. Własnie jak nie ma kompresji to takie objawy ze czasem nie chce odpalić bo gdzieś ucieka. Może i jeździ dobrze i chodzi równo ale jak gaśnie i nie chce odpalić to nieszczelnosc na 100%
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Z tego co widze to powinieneś sprawdzić ten bezpiecznik F15 wyjmij go i odpal. immobilizer blokuje dzialanie ECU, jak wypniesz bezpiecznik f15 powinien odpalac
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2021
Reputacja:
0
(06-06-2024, 14:38)pawelmar551 napisał(a): (06-06-2024, 09:04)Mariusz82 napisał(a): (21-05-2024, 16:32)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 22:28)Mariusz82 napisał(a): (20-05-2024, 16:44)romaek12 napisał(a): Mialem taki sam problem i przyczyna byla taka jak pisal kolega wyzej czyli rozszczelnione zawory brak kompresji. Samochód był u dwóch mechaników i dopiero trzeci trafił z diagnozą. Kosztowalo mnie to okolo 800 ale to bylo dwa lata temu. Sprawdź sam potrzymaj go na obrotach 3000+ i posluchaj czy cos tak nieregularnie stuka. Ok tyle ze jak juz odpali to juz pracuje rowno i normalnie sie jezdzi wiec gdyby to bylo cos z kompresja to byloby to zauwazalne chocby na nierownej pracy i obrotach?A nieszczelne zawory i brak kompresji to przyczyna ze wogole nie chcialby juz odpalac zgadza sie? No ale jest to do sprawdzenia na vcds i organoleptycznie na manometrze pewnie.Poprawcie mnie jesli sie myle. Własnie jak nie ma kompresji to takie objawy ze czasem nie chce odpalić bo gdzieś ucieka. Może i jeździ dobrze i chodzi równo ale jak gaśnie i nie chce odpalić to nieszczelnosc na 100%
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Z tego co widze to powinieneś sprawdzić ten bezpiecznik F15 wyjmij go i odpal. immobilizer blokuje dzialanie ECU, jak wypniesz bezpiecznik f15 powinien odpalac
Problem rozwiazany, tak jak mowilem odstawilem do elektryka a ten od razu wiedzial ze uszkodzony jest przekaznik przy sterowniku (Podobno czesta przyczyna), nie wiem dokladnie ktory ale jest juz zrobione na lata tak wiec jezdzic obserwowac Skasowal mnie na 200 zl. Nie wiem czy nie za drogo troche ale juz mam spokoj.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2017
Reputacja:
0
(10-06-2024, 11:06)Mariusz82 napisał(a): (06-06-2024, 14:38)pawelmar551 napisał(a): (06-06-2024, 09:04)Mariusz82 napisał(a): (21-05-2024, 16:32)romaek12 napisał(a): (20-05-2024, 22:28)Mariusz82 napisał(a): Ok tyle ze jak juz odpali to juz pracuje rowno i normalnie sie jezdzi wiec gdyby to bylo cos z kompresja to byloby to zauwazalne chocby na nierownej pracy i obrotach?A nieszczelne zawory i brak kompresji to przyczyna ze wogole nie chcialby juz odpalac zgadza sie? No ale jest to do sprawdzenia na vcds i organoleptycznie na manometrze pewnie.Poprawcie mnie jesli sie myle. Własnie jak nie ma kompresji to takie objawy ze czasem nie chce odpalić bo gdzieś ucieka. Może i jeździ dobrze i chodzi równo ale jak gaśnie i nie chce odpalić to nieszczelnosc na 100%
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Bede odstawial autko do elektryka ale zanim to zrobie, podejrzewam brak zasilania do ECU ale wpada mi do glowy jeszcze pomysl powiedzmy uszkodzonej stacyjki w sensie zuzycia (wytarcia) sie tych pinow w stacyjce braku styku itp bo przypomne ze to odpalanie dzieje sie randomowo tzn przypadkowo a jak nie chce odpalic to np wtedy nie slychac pompy, nie mignie nawet na chwile kontrolka swiec albo jak silnik jest nagrzany to wtedy nie wstaje wskazowka temp, na zimnym tez sie tak dzieje. Alee jak juz sie uda odpalic po kilkunastu razach przekrecenia zaplonu to odpala i silnik dziala bezproblemowo. Czy moge miec racje zeby szukac w tym kierunku??Chce uniknac niepotrzebnych kosztow a skupic sie na tym co naprawde moze byc powodem.
Z tego co widze to powinieneś sprawdzić ten bezpiecznik F15 wyjmij go i odpal. immobilizer blokuje dzialanie ECU, jak wypniesz bezpiecznik f15 powinien odpalac
Problem rozwiazany, tak jak mowilem odstawilem do elektryka a ten od razu wiedzial ze uszkodzony jest przekaznik przy sterowniku (Podobno czesta przyczyna), nie wiem dokladnie ktory ale jest juz zrobione na lata tak wiec jezdzic obserwowac Skasowal mnie na 200 zl. Nie wiem czy nie za drogo troche ale juz mam spokoj. Hej. Nie wiesz dokładnie jaki przekaźnik ? Czy to jest 109 ? U mnie też raz odpali od strzała innym razem trzeba kręcić nie ma reguły ciepły zimny czy z górki czy pod górkę. Pompa w zbiorniku działa sprawdzone i wyczyszczona. Nawet oddzielny wątek założyłem.
|